Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2009, 14:31

autor: Szymon Liebert

Szczegóły Zombie RPG ujawnione

Na forum Iron Tower ujawniono szczegóły gry tworzonej przez nowego dewelopera DoubleBear Productions. Pierwszy projekt studia nazywa się na razie Zombie RPG i ma właściwie stworzyć swój własny gatunek (ZRPG). Autorzy wyjaśnili w zarysie na czym będzie polegała produkcja, opowiadająca o próbie przetrwania w świecie ogarniętym epidemią zamieniającą ludzi w zombie.

Na forum Iron Tower ujawniono szczegóły gry tworzonej przez nowego dewelopera DoubleBear Productions. Pierwszy projekt studia nazywa się na razie Zombie RPG i ma właściwie stworzyć swój własny gatunek (ZRPG). Autorzy wyjaśnili w zarysie, na czym będzie polegała produkcja, opowiadająca o próbie przetrwania w świecie ogarniętym epidemią zamieniającą ludzi w zombie.

W grze pojawi się mnóstwo wolnych i poruszających się niezdarnie zombie, roznoszących wirus. Nie oznacza to, że wcielimy się w jednego z nieumarłych – autorzy piszą, że taki pomysł nie wydał się im zbyt rozsądny. To nie żywe trupy będą największym problemem ludzi. Równie druzgoczący okaże się brak porządku i narodowy kryzys, w stylu huraganu czy innej katastrofy.

Sama produkcja będzie polegała po prostu na przetrwaniu. Przez większość czasu będziemy przeszukiwać teren, wchodzić w interakcję z innymi ocalałymi, zbierać zapasy oraz organizować sobie schronienie. Gra będzie fabularnie bardzo otwarta. Pojawi się wiele postaci i wydarzeń, ale to które z nich zobaczymy, zależeć będzie tylko i wyłącznie od naszych decyzji oraz wyborów.

Szczegóły Zombie RPG ujawnione - ilustracja #1

Age of Decadence.

Twórcy obiecują, że wkrótce ujawnią więcej szczegółów pomysłu i pokażą konkrety. Na razie całość przypomina skrzyżowanie takich produkcji jak Resident Evil z dość leciwym i niezwykle wymagającym Robinson's Requiem, w którym bohater walczył desperacko o przetrwanie w nieprzystępnym środowisku. Pozostaje nam czekać i szykować się do kolejnej, trudnej przeprawy.

DoubleBear Productions zostało założone przez Briana Mitsodę, który poprzednio udzielał się w Black Isle Studios, Troika Games oraz Obsidian Entertainment. W przedsiębiorstwie pracuje również Annie Carlson, znana ze stworzenia historii do Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir. Firma wykorzystuje technologię znaną z gry Age of Decadence, opracowaną przez Iron Tower Studios.