Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne

Gdy znane i lubiane ekipy deweloperskie muszą pożegnać się z pracą, często nieujawnione wcześniej projekty i pomysły wychodzą na światło dzienne. Tak też stało się w przypadku szwedzkiego studia GRIN, odpowiedzialnego m.in. za reaktywację Bionic Commando. Po zamknięciu podwojów firmy jej byli pracownicy zaczęli ujawniać ciekawe concept arty.

Filip Grabski

Gdy znane i lubiane ekipy deweloperskie muszą pożegnać się z pracą, często nieujawnione wcześniej projekty i pomysły wychodzą na światło dzienne. Tak też stało się w przypadku szwedzkiego studia GRIN, odpowiedzialnego m.in. za reaktywację Bionic Commando. Po zamknięciu podwojów firmy jej byli pracownicy zaczęli ujawniać ciekawe concept arty.

Jak się okazuje, w czeluściach skandynawskiej firmy powstawała gra wywodząca się z dalekiej Japonii – Szwedzi pracowali bowiem (najprawdopodobniej) nad nową odsłoną Final Fantasy. Z powodu słabej sprzedaży ostatnich tytułów firmy (wspomniane już Bionic Commando, a także Terminator: Salvation), musiała zostać ona zamknięta. Z tego tez powodu nigdy nie dowiemy się, jak wyglądałaby ta słynna i niebywale wręcz fantastyczna seria tworzona pod okiem chłopaków z GRIN. W internecie jednak pojawiło się mnóstwo grafik koncepcyjnych pochodzących właśnie z tej produkcji, które można obejrzeć m.in. na forum conceptart i Kotaku. Dają one jako takie wyobrażenie na temat tego, co już nie powstanie. Miłego podziwiania.

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #1

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #2

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #3

Studio GRIN pracowało nad nowym Final Fantasy, wyciekły grafiki koncepcyjne - ilustracja #4

 

 

Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Nowe CD-Action i problem kluczy do Sins of a Solar Empire

Następny
Nowe CD-Action i problem kluczy do Sins of a Solar Empire

LucasArts zapowie w piątek całkiem nową grę

Poprzedni
LucasArts zapowie w piątek całkiem nową grę

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl