Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 października 2015, 18:20

autor: Góral

Rise of the Tomb Raider na klimatycznym zwiastunie premierowym

10 listopada na konsolach Xbox One i Xbox 360 ukaże się gra Rise of the Tomb Raider od studia Crystal Dynamics. Firma Microsoft, wydawca produkcji, postanowiła jednak uraczyć nas klimatycznym zwiastunem premierowym nieco wcześniej.

Po porannym zwiastunie premierowym gry Need for Speed od Electronic Arts, przyszedł czas na kolejny tego typu materiał wideo. Tym razem firma Microsoft postanowiła nam przypomnieć, że za kilkanaście dni (10 listopada) na konsolach Xbox One i Xbox 360 zadebiutuje Rise of the Tomb Raider od studia Crystal Dynamics. Powyższy materiał, oprócz rozmaitych fragmentów scen przerywnikowych, ukazuje także urywki gameplayu i trzeba przyznać, że pozytywnie nastraja na nowe przygody Lary Croft. Pamiętajcie także, że na początku 2016 roku tytuł trafi do posiadaczy komputerów osobistych, a pod jego koniec dotrze na PlayStation 4. W tym roku jednak zabawa zarezerwowana będzie tylko dla posiadaczy Xboksów.

O Rise of the Tomb Raider wiemy już bardzo dużo. Tym razem Lara będzie starała się poznać tajemnicę nieśmiertelności. W tym celu wyruszy na Syberię, ale zwiedzi też cieplejsze miejsca. Gameplay w znacznym stopniu nawiązywać ma do Tomb Raidera z 2013 roku, o czym zresztą mogliście się sami przekonać podczas tegorocznych polskich targów gier wideo Poznań Game Arena i Warsaw Games Week. Przypominam również, że produkcja dostępna będzie w rodzimej wersji językowej, a w roli głównej ponownie usłyszymy Karolinę Gorczycę.

Rise of the Tomb Raider na klimatycznym zwiastunie premierowym - ilustracja #2

Tomb Raider to popularna seria przygodowych gier akcji, zapoczątkowana w 1996 roku przez studio Core Design. Pierwsza część ukazała się na konsolach Sega Saturn, PlayStation oraz komputerach osobistych, a pod koniec 2013 roku pojawiła się również na urządzeniach mobilnych. Produkcja osiągnęła spory sukces, sprzedając się w ponad 7 milionach egzemplarzy i na stałe zapisując się w pamięci graczy. Druga odsłona poradziła sobie jeszcze lepiej, ale w kolejnych latach marka zaczęła tracić na znaczeniu. Na piedestał przywrócił ją dopiero reboot z 2013 roku, który rozszedł się w ponad 8 milionowym nakładzie.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.