Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2005, 09:46

autor: Daniel Kazek

Reklamy w produktach THQ

Koncern wydawniczy THQ, znany m.in. z takich produkcji jak The Incredibles, Juiced, czy też Broken Sword: The Sleeping Dragon, już wkrótce będzie umieszczał w swoich grach autentyczne reklamy. Wszystko za sprawą umowy podpisanej z firmą Massive Incorporated.

Koncern wydawniczy THQ, znany m.in. z takich produkcji jak The Incredibles, Juiced, czy też Broken Sword: The Sleeping Dragon, już wkrótce będzie umieszczał w swoich grach autentyczne reklamy. Wszystko za sprawą umowy podpisanej z firmą Massive Incorporated.

Nowy partner jako pierwszy i na razie jedyny opracował nowatorski system, dzięki któremu użytkownicy gier komputerowych mogą podziwiać przykładowe billboardy oraz skłaniać się do kupna widocznych na nich towarów. Kelly Flock - przedstawiciel wydawcy, komentując zawarty kontrakt stwierdziła iż służyć ma on nie tylko osiągnięciu przez firmę zysków. Zaimplementowane reklamy wpłyną przede wszystkim na odczuwalny realizm przez graczy, jako, że będą oni mieli okazje zaobserwować świat jeszcze bardziej zbliżony do rzeczywistości, w którym przecież jesteśmy na każdym kroku bombardowani marketingowymi ofertami.

Reklamy w produktach THQ - ilustracja #1
Przykładowa reklama z Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Massive Incorporated na rynku działa już trzy lata. Z technologii dynamicznie zmieniających się reklam, korzystają m.in. takie firmy jak Atari, Codemasters, Konami, czy też Ubisoft.