RAGE na etapie szlifów

Znajdująca się w przygotowaniu już od 2007 roku strzelanina autorstwa id Software jest już ponoć, jeżeli chodzi o proces produkcji, na etapie „dostrajania” i poprawiania określonych jej elementów – tak wynika z wypowiedzi Matta Hoopera (design director) z serwisu CVG. Zaznacza on, że choć zdecydowana większość gry jest już gotowa, to całość wymaga niezbędnych szlifów i na tym ekipa odpowiedzialna za projekt zamierza skupić się aż do momentu premiery.

Jakub Wencel

Znajdująca się w przygotowaniu już od 2007 roku strzelanina autorstwa id Software jest już ponoć, jeżeli chodzi o proces produkcji, na etapie „dostrajania” i poprawiania określonych jej elementów – tak wynika z wypowiedzi Matta Hoopera (design director) dla serwisu CVG. Zaznacza on, że choć zdecydowana większość gry jest już gotowa, to całość wymaga niezbędnych szlifów i na tym ekipa odpowiedzialna za projekt zamierza skupić się aż do momentu premiery.

Większość elementów jest już obecna, ale to wielka gra z dużą różnorodnością gameplaya” – przyznał Hooper. – „Kiedy rzucisz okiem na to wszystko – walka w pojazdach, motywy ze strzelanek, złożona interakcja z NPC, minigierki - jest tego dużo i dopracowanie wszystkiego wymaga wiele czasu” .

RAGE na etapie szlifów - ilustracja #1

Ogromny udział w trudnościach, z jakimi zmaga się id Software, ma cała praca nad silnikiem id Tech 5. Jak często bywa w takich przypadkach, na drodze do szybkiego ukończenia długo wyczekiwanych gier staje więc przede wszystkim nowatorska technologia. Hooper jednak wskazuje problem nie tylko tu, ale i w dużo bardziej prozaicznym miejscu, tzn. wiele pracy wymaga wypuszczenie tytułu jednocześnie na wszystkie platformy sprzętowe. Przyznaje jednocześnie, że jest to diametralnie inne podejście od tego, co firma robiła w przeszłości.

RAGE, zgodnie z informacjami z sierpnia, światło dzienne ma ujrzeć dopiero za rok, a za obecność pudełek z grą na sklepowych półkach będzie odpowiadać Bethesda Softworks. Tytuł ukaże się na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3.

RAGE

RAGE

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 17 listopada 2010

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.4

Gracze

7.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

EMPiK - Top Lista - tydzień 35 (07/09/10)

Następny
EMPiK - Top Lista - tydzień 35 (07/09/10)

Szykuje się powrót serii RollerCoaster Tycoon

Poprzedni
Szykuje się powrót serii RollerCoaster Tycoon

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl