Prototypowa wersja Black Death udostępniona za darmo
Darkworks, studio pracujące obecnie nad grą Black Death, udostępniło "prototyp" swojego dzieła. Wersja ta oczywiście jest niekompletna, a przed zespołem wciąż sporo pracy, warto jednak przyjrzeć się temu co projektują twórcy Cold Fear czy Alone in the Dark: The New Nightmare.
Kamil Ostrowski
Black Death, niedawno ogłoszony projekt studia Darkworks, doczekał się darmowego „prototypu” udostępnionego przez twórców użytkownikom PC.

Na stronie gry, w krótkim FAQ, możemy przeczytać, że celem wypuszczenia tej pokazowej wersji Black Death jest m.in. przetestowanie niektórych mechanizmów rozgrywki, a także sprawdzenie na ile udało się oddać atmosferę grozy. Studio Darkworks liczy też na uwagi ze strony społeczności internetowej oraz wskazanie elementów potrzebujących poprawek.
Wymagania sprzętowe, które trzeba spełnić, aby móc zagrać w Black Death Prototype są następujące:
- Procesor: minimum Intel Core 2 Duo
- Pamięć operacyjna: 1GB (zalecane 2GB)
- Karta grafiki: kompatybilna z DirectX 9.0c
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
- Dysk twardy: 500 MB
- System operacyjny: Windows 7, Windows Vista, Windows XP
- Prototyp wspiera kontroler od Xboksa 360, ale został przetestowany tylko z przewodową wersją pada.
Twórcy zalecają granie w Black Death przy wyłączonym świetle i dobrym udźwiękowieniu!
Black Death to pierwszoosobowy survival horror tworzony przez studio Darkworks, które wcześniej pracowało m.in. nad Alone in the Dark: The New Nightmare czy Cold Fear. Gra ukaże się najprawdopodobniej w 2012 roku na platformach Xbox 360, PlayStation 3 i PC.


- Darkworks
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
WolverineX Legend

This first step is done.
Now, we are working on other general and complex game mechanics especially on the
level design side(linearity…),
AI abilities.. (In fact, the other elements mentioned in the game page which are not in this proto).
vulpes433 Centurion
A mnie się podoba. I to nawet bardzo. Fajne są ciekawie i klimatycznie oddane lokacje. We mgle widzimy tylko jasne światła latarni i samochodów. Powolna walka potęguje wrażenie bezsilności i nawet walka z zaledwie dwoma przeciwnikami potrafi być wyzwaniem. Naprawdę bardziej mi się podoba powolne strzelanie i uderzanie przeciwników jak w starych survival horrorach, niż dzisiejsze bieganie z siekierą i karabinem maszynowym znalezionym w wychodku. A jeżeli ragdoll miałby wyglądać tak śmiesznie jak w Dead Space, to ja dziękuję.
Biorąc pod uwagę, że to prototypowe demo i poza technologią i ogólnym konceptem niewiele twórcy na razie mają, jeszcze wiele może się zmienić. No i fajny pomysł z wypuszczeniem tego dema :) Obecnie mało twórców wypuszcza wersje demonstracyjne swoich dzieł, zwłaszcza przed premierą. Bardzo dobra i uczciwa postawa ze strony deweloperów, fajnie by było gdyby inni brali z nich przykład. W końcu kto by nie chciał już teraz u siebie w domu wypróbować np. AC: Revelations? :)
zanonimizowany717575 Konsul
Nie grałem, ale... Cold Fear czy owy Alone in Dark to były dość ciekawe produkcje na młody wiek. "Wtedy" to jeszcze można byłoby się czegoś przestraszyć. Cold Fear nieco odpływa od AiD bo tam już mamy do czynienia z pełnym, płynnym graniem. Nie wiem jak ta produkcja, ale chyba nie skorzystam ;p
@Edit - właśnie obejrzałem drętwy gameplay, nic ciekawego.
misiek891 Konsul
10 min i kosz takiego crapu nigdy nie powinno się wydawać doszedłem do jakiegoś stwora którego ni jak zabić dorwałem jakąś giwerę coś jak granatnik ale bez nabojów pokopałem trochę zombie i potem zwiecha myszki tragedia nie polecam szkoda łącza
tromec Pretorianin

fisherfighter--> no dobra ale nie to miałem na myśli tylko że powinni zastosować ragodlla żeby ciało realistycznie padało na ziemie a nie jak strzele w jakiegos zombiaka to on wpierw ukleknie jakby chcial loda zrobic a potem do niego trzeba podejsc i dobic i tak w kółko... Żadnej satysfakcji z zabijania zombiaków. Powinno być tak jak w Left 4 Dead