Premiera gry Driver: San Francisco na PC nie została wstrzymana celowo

Prezes studia Ubisoft Reflections wyjaśnił, dlaczego wydanie pecetowej wersji gry Driver: San Francisco musiało zostać opóźnione. Równocześnie zapewnił, że premiera nie była celowo wstrzymywana.

Marcin Skierski

Niedawna informacja o opóźnieniu premiery pecetowej wersji gry Driver: San Francisco nie spodobała się wielu posiadaczom komputerów osobistych. Konieczność podjęcia takiej decyzji w wywiadzie dla serwisu Eurogamer tłumaczy Martin Edmondson, prezes studia Ubisoft Reflections.

„Wersja pecetowa ukazuje się z opóźnieniem w stosunku do edycji konsolowych, ponieważ kod gry pochodzi właśnie z konsol. Komputerowa premiera nie została wstrzymana. Gdy doszliśmy do punktu, kiedy konsolowe wersje zostały skończone, twórcy pecetowego wydania wzięli ostateczną wersję kodu i zrobili wszystko co trzeba, by wkomponować ją w to, co do tej pory stworzyli” – jak widać, gra nie była tworzona równocześnie na PC i stąd musiało wyniknąć przesunięcie terminu wydania.

Premiera gry Driver: San Francisco na PC nie została wstrzymana celowo - ilustracja #1

Edmondson twierdzi, że to tylko „naturalne opóźnienie” i nie ma wiele wspólnego z innymi produkcjami na PC, które często ukazują się kilka miesięcy później w stosunku do konsolowych odpowiedników. Pecetowi fani Driver: San Francisco muszą poczekać niecały miesiąc i z pewnością nie jest to tak bolesna różnica, jak chociażby w przypadku Assassin’s Creed: Brotherhood – innego tytułu wydawanego przez firmę Ubisoft (4 miesiące obsuwy).

Nie da się jednak ukryć, że francuski wydawca w ostatnim czasie nagminnie opóźnia premiery komputerowych edycji znanych gier. Poza wspomnianymi przygodami Ezio Auditore de Firenze, podobny los spotkał takie produkcje jak From Dust i Call of Juarez: The Cartel. Pozostaje mieć nadzieję, że ta niechlubna reguła nie sprawdzi się przy okazji nadchodzącego Assassin’s Creed: Revelations.

Driver: San Francisco to piąta odsłona popularnej serii gangsterskiej, w której wcielamy się w Johna Tannera i za kierownicą samochodu wypełniamy zlecone zadania. 1 września tytuł ukazał się na PlayStation 3 oraz Xboksie 360, a 29 września w Polsce zadebiutuje wersja na PC. Za wydanie gry w naszym kraju odpowiedzialny jest rodzimy oddział firmy Ubisoft, który zdecydował się na kinową lokalizację (angielskie głosy, polskie napisy).

Driver: San Francisco

Driver: San Francisco

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 1 września 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.1

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Dyrektor kreatywny Halo 4 opuścił studio 343 Industries

Następny
Dyrektor kreatywny Halo 4 opuścił studio 343 Industries

Nieukończona wersja polskiej gry Dead Island dostępna na amerykańskim Steamie [news uaktualniony]

Poprzedni
Nieukończona wersja polskiej gry Dead Island dostępna na amerykańskim Steamie [news uaktualniony]

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl