Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 września 2011, 14:15

autor: Sarge

Premiera gry Driver: San Francisco na PC nie została wstrzymana celowo

Prezes studia Ubisoft Reflections wyjaśnił, dlaczego wydanie pecetowej wersji gry Driver: San Francisco musiało zostać opóźnione. Równocześnie zapewnił, że premiera nie była celowo wstrzymywana.

Niedawna informacja o opóźnieniu premiery pecetowej wersji gry Driver: San Francisco nie spodobała się wielu posiadaczom komputerów osobistych. Konieczność podjęcia takiej decyzji w wywiadzie dla serwisu Eurogamer tłumaczy Martin Edmondson, prezes studia Ubisoft Reflections.

„Wersja pecetowa ukazuje się z opóźnieniem w stosunku do edycji konsolowych, ponieważ kod gry pochodzi właśnie z konsol. Komputerowa premiera nie została wstrzymana. Gdy doszliśmy do punktu, kiedy konsolowe wersje zostały skończone, twórcy pecetowego wydania wzięli ostateczną wersję kodu i zrobili wszystko co trzeba, by wkomponować ją w to, co do tej pory stworzyli” – jak widać, gra nie była tworzona równocześnie na PC i stąd musiało wyniknąć przesunięcie terminu wydania.

Premiera gry Driver: San Francisco na PC nie została wstrzymana celowo - ilustracja #1

Edmondson twierdzi, że to tylko „naturalne opóźnienie” i nie ma wiele wspólnego z innymi produkcjami na PC, które często ukazują się kilka miesięcy później w stosunku do konsolowych odpowiedników. Pecetowi fani Driver: San Francisco muszą poczekać niecały miesiąc i z pewnością nie jest to tak bolesna różnica, jak chociażby w przypadku Assassin’s Creed: Brotherhood – innego tytułu wydawanego przez firmę Ubisoft (4 miesiące obsuwy).

Nie da się jednak ukryć, że francuski wydawca w ostatnim czasie nagminnie opóźnia premiery komputerowych edycji znanych gier. Poza wspomnianymi przygodami Ezio Auditore de Firenze, podobny los spotkał takie produkcje jak From Dust i Call of Juarez: The Cartel. Pozostaje mieć nadzieję, że ta niechlubna reguła nie sprawdzi się przy okazji nadchodzącego Assassin’s Creed: Revelations.

Driver: San Francisco to piąta odsłona popularnej serii gangsterskiej, w której wcielamy się w Johna Tannera i za kierownicą samochodu wypełniamy zlecone zadania. 1 września tytuł ukazał się na PlayStation 3 oraz Xboksie 360, a 29 września w Polsce zadebiutuje wersja na PC. Za wydanie gry w naszym kraju odpowiedzialny jest rodzimy oddział firmy Ubisoft, który zdecydował się na kinową lokalizację (angielskie głosy, polskie napisy).

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Driver: San Francisco

Driver: San Francisco