Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2010, 19:45

autor: Hed

Portal 2 potwierdzony przez magazyn Game Informer

W ubiegłym tygodniu firma Valve dwukrotnie zaktualizowała jedną ze swoich nowszych produkcji, czyli Portal, rozpoczynając świetnie zaprojektowaną zabawę ARG (alternate reality game) i zmieniając zakończenie gry. Oczekiwania wszystkich graczy śledzących te wydarzenia zostały wysłuchane – na okładce najnowszego numeru Game Informera pojawił się Portal 2.

W ubiegłym tygodniu firma Valve dwukrotnie zaktualizowała jedną ze swoich nowszych produkcji, czyli Portal, rozpoczynając świetnie zaprojektowaną zabawę ARG (alternate reality game) i zmieniając zakończenie gry. Oczekiwania wszystkich graczy śledzących te wydarzenia zostały wysłuchane – na okładce najnowszego numeru Game Informera pojawił się Portal 2.

Dla fanów gier studia Valve ostatnie kilka dni było szczególnie ekscytujące. Wspominana przez nas kampania „wirusowa” rozpoczęła się od tajemniczej aktualizacji Portala, w której zawarto zakodowany przekaz. Po wielu godzinach pracy gracze dotarli do BBS-a, na którym umieszczono obrazki związane z grami Half-Life i Portal, narysowane za pomocą znaków ASCII.

Portal 2 potwierdzony przez magazyn Game Informer - ilustracja #1

Wydawało się, że oficjalna zapowiedź nowej gry odbędzie się w przyszłym tygodniu na imprezie GDC 2010, ale jak widać Game Informer uprzedził nieco wydarzenia. Portal 2 będzie pełnoprawną kontynuacją, w której znajdziemy nowe elementy mechaniki, ciekawą fabułę i wiele zwrotów akcji. Według przedstawiciela Valve gra pojawi się w okresie świątecznym (Shacknews).

Pierwsza odsłona serii Portal jest jednym z najlepszych przykładów na to, że gry potrafią zaskakiwać i operować inteligentnym podejściem do narracji. Z pozoru logiczna przygoda zamienia się szybko w jedną z najciekawszych opowieści ostatnich lat, której fragmenty wpisały się już w świadomość graczy. Wie o tym każdy, kto zna genezę słów: „the cake is a lie ”.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.