Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 listopada 2002, 12:56

Polska premiera Syberii w przyszłym tygodniu

Fani gier przygodowych muszą uzbroić się w jeszcze trochę cierpliwości, ponieważ Syberia, najlepsza gra przygodowa ostatnich lat, nie zadebiutuje na polskim rynku w tym tygodniu jak wcześniej planowano, a prawdopodobnie na początku przyszłego. Jak informuje firma Cenega Poland, powodem tego małego opóźnienia jest konieczność dodania odpowiednich zabezpieczeń przed kopiowaniem. Przypominam, iż Syberia zostanie wydana w pełnej polskiej wersji językowej, w cenie 79,90 PLN.

Fani gier przygodowych muszą uzbroić się w jeszcze trochę cierpliwości, ponieważ Syberia, najlepsza gra przygodowa ostatnich lat, nie zadebiutuje na polskim rynku w tym tygodniu jak wcześniej planowano, a prawdopodobnie na początku przyszłego. Jak informuje firma Cenega Poland, powodem tego małego opóźnienia jest konieczność dodania odpowiednich zabezpieczeń przed kopiowaniem. Przypominam, iż Syberia zostanie wydana w pełnej polskiej wersji językowej, w cenie 79,90 PLN.

Polska premiera Syberii w przyszłym tygodniu - ilustracja #1

Syberia to gra przygodowa stworzona przez twórcę znakomitej gry przygodowej Amerzone. Gracze wcielają się w postać Kathe Walker, wziętej prawniczki z Nowego Jorku. Została ona wynajęta przez firmę zabawkową, by dokończyć formalności związanych z przejęciem fabryki położonej w małym miasteczku w Europie. Akcja gry rozpoczyna się w chwili, gdy nasza bohaterka przyjeżdża do fabryki i okazuje się, że jej właścicielka Anna Voralberg nie żyje. Musimy odnaleźć jej spadkobiercę (Hans Voralberg) i dopełnić swą misję. W naszych poszukiwaniach przejedziemy przez wiele różnorodnych lokacji (m.in. miasteczko industrialne, kopalnie i nadmorski kurort) i będziemy musieli stawić czoło szeregu zagadek wymagających logicznego myślenia. Gra posiada dobrej jakości prerenderowaną grafikę oraz wciągający tajemniczy klimat.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej