Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 16 grudnia 2005, 16:07

Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie - imprezy w sieci kin Mutlikino

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że w najbliższy weekend w sieci kin Multikino odbędą się kolejne, niezwykle atrakcyjne imprezy promocyjne z okazji niedawnej premiery gry Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że w najbliższy weekend w sieci kin Multikino odbędą się kolejne, niezwykle atrakcyjne imprezy promocyjne z okazji niedawnej premiery gry Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC. W najbliższą sobotę i niedzielę, w godzinach 12-18, w każdym Multikinie będzie można pograć w najnowszą produkcję Ubisoftu, obejrzeć prezentacje filmu oraz gry i wziąć udział w atrakcyjnych konkursach. Wszyscy fani King Konga i Petera Jacksona znajdą w Multikinach w Bydgoszczy, Elblągu, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Zabrzu coś dla siebie! Zapraszamy w najbliższy weekend, a dodatkowe informacje o całej akcji znaleźć też można pod adresem www.multikino.pl.

Jednocześnie Cenega Poland przypomina, że gra Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC:

  • jest promowana przy współpracy z polskim dystrybutorem filmu Peter Jackson’s King Kong – firmą UIP. W związku z tym wizerunek pudełka w wersji na PC oraz informacje o premierze gry znaleźć można na wszystkich materiałach związanych z filmem – między innymi plakatach i billboardach.
  • została objęta patronatem medialnym tygodnika Przekrój, co oznacza, że na jego łamach znaleźć można reklamy gry oraz ciekawe artykuły na jej temat;
  • została objęta patronatem medialnym radia RMF FM – na antenie radia usłyszeć można spoty reklamujące grę oraz wziąć udział w serii ciekawych konkursów;
  • jest motywem przewodnim trwającej obecnie promocji w sieci restauracji TelePizza – dostępna jest między innymi specjalna pizza King Kong, a klienci sieci mogą zdobyć jedną z 10 000 płyt z wersją demonstracyjną gry;
  • zawiera szereg specjalnych bonusów i trybów gry, włącznie z alternatywnym zakończeniem całej historii King Konga;
  • jest promowana na okładce polskiego wydania ścieżki dźwiękowej do filmu, skomponowanej przez Jamesa Newtona Howarda, a wydanej przez Universal Music Polska;
  • została stworzona przy współudziale oryginalnych aktorów (m.in. Naomi Watts, Jacka Blacka i Adriena Brody), którzy użyczyli głosów postaciom;
  • jest reklamowana wraz z książką King Kong, wydanej nakładem wydawnictwa Amber;
  • jest tematem specjalnego konkursu SMS, który dołączany jest do biletów w sieci kin Cinema City. Do wygrania wiele atrakcyjnych nagród!