Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.
Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.

Na oficjalnym blogu pojawił się wpis, w którym Chris Taylor opowiada o zmianach mechaniki gry wprowadzanych w późnych stadiach procesu produkcyjnego, w tym o usprawnieniach interfejsu wersji na Xboksa 360. Oddzielna sekcja poświęcona jest sposobowi opowiadania fabuły. Wielokrotnie podkreślano, że w przeciwieństwie do poprzednika, w Supreme Commander 2 olbrzymią rolę odegra ciekawy scenariusz. W poprzedniej części wszystkie elementy fabularne przedstawiane były między misjami. Natomiast w kontynuacji raczeni będziemy scenkami przerywnikowymi także w trakcie samych potyczek.
Ponadto, oficjalne konto na serwisie Facebook wzbogaciło się o dziesięć nowych screenów. Zespół Gas Powered Games ujawnił również, jakiego kalibru sprzęt potrzebny będzie, by cieszyć się pecetową wersją Supreme Commander 2.
Amerykańska premiera pecetowej wersji Supreme Commander 2 nastąpi już 2 marca. Na premierę edycji konsolowej posiadacze Xboksa 360 poczekać będą musieli dodatkowe dwa tygodnie.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.