Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2021, 12:22

Overwatch 2 nie wyjdzie w 2022 roku? Są nowe spekulacje

Jak donosi jeden z insiderów związanych z grą Overwatch 2, wszystko wskazuje na to, że produkcja Blizzarda nie ukaże się w 2022 roku.

W zeszłym tygodniu ogłoszono, że gra Overwatch 2 osiągnęła kolejny „kamień milowy” w procesie produkcyjnym i wszystko idzie we właściwym kierunku. Możliwe jednak, że sytuacja nie jest dobra na tyle, by kontynuacja popularnego hero shootera ukazała w najbliższym czasie. Jak donosi jeden z insiderów związanych z Overwatchem 2, „mało prawdopodobnym jest to, by gra ukazała się w 2022 roku”.

Insider o pseudonimie Metro_OW wydaje się być źródłem godnym zaufania; to nie pierwszy raz, kiedy udostępnia informacje związane z nową produkcją Blizzarda. Powodów tej „obsuwy” (użyłem cudzysłowu, ponieważ jak dotąd nie dostaliśmy żadnej konkretnej daty premiery) może być kilka, ale do najważniejszych z dużą dozą prawdopodobieństwa zaliczyć należy pandemię COVID-19 oraz ciągnącą się aferę w Activision Blizzard z molestowaniem i mobbingiem w tle. W świetle tych informacji możemy oczekiwać, że Overwatch 2 ukaże się dopiero w 2023 r.

Mimo tego, że premiery jeszcze nie ma na horyzoncie, o samej grze wiemy już całkiem sporo. Sequel Overwatcha będzie posiadał tryb kooperacyjny skupiony bardziej na PvE. Klasyczny tryb PvP ulegnie pewnym zmianom: rozmiar drużyn zostanie ograniczony z sześciu do pięciu graczy, a role w drużynie będą ściślej określone - wszystko po to, by uniknąć chaosu w samej grze. Overwatch 2 ukaże się na PC, PS4, Xboksie One oraz Nintendo Switch.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej