Oficjalne obrazki i materiały z Halo: Reach
Kilka dni temu do sieci wyciekły pierwsze konkretne obrazki z Halo: Reach, które potwierdziły, że tytuł będzie prezentował się naprawdę nieźle. Firma Bungie postanowiła opublikować materiały w wysokiej rozdzielczości, dodatkowo prezentując modele 3D i opisy poszczególnych elementów swojego dzieła, które ponownie zabierze nas do charakterystycznego uniwersum Halo.
Szymon Liebert
Kilka dni temu do sieci wyciekły pierwsze konkretne obrazki z Halo: Reach, które potwierdziły, że tytuł będzie prezentował się naprawdę nieźle. Firma Bungie postanowiła opublikować materiały w wysokiej rozdzielczości, dodatkowo prezentując modele 3D i opisy poszczególnych elementów swojego dzieła, które ponownie zabierze nas do charakterystycznego uniwersum Halo.
Na stronie projektu twórcy opublikowali 26 opisanych obrazków w rozdzielczości 1920x1080. Warto pamiętać, że praktycznie wszystkie pokazują nie tyle rozgrywkę, ale raczej to jak Bungie wyobraża sobie grę. W końcu chodzi o pokazanie możliwości zmodyfikowanego silnika graficznego, którym ekipa chwaliła się między innymi na łamach Game Informera.
W specjalnym tekście twórcy opowiedzieli również o pracach nad grą. Dowiedzieliśmy się, że szybko zrezygnowano z wykorzystania materiałów z poprzednich gier. Ekipa postanowiła przebudować większość modeli 3D od podstaw, co pokazano na przykładzie jednej z broni (Assault Rifle), która w Halo: Reach będzie miała więcej polygonów od postaci Marine z Halo 3.
Wśród innych elementów, które powrócą do gry wymienić można charakterystyczny pojazd Warthog, również odpowiednio podrasowany. Sporych zmian doczekają się także nasi przeciwnicy – sporo uwagi poświęcono przykładowo jednostce Grunt. Zmierzymy się również z Elitami, tym razem jeszcze potężniejszymi i nieco masywniejszymi
Materiały wizualne zostały uzupełnione o opisy bohaterów gry, czyli załogę oddziału straceńców dowodzonego przez Cartera. Każda z postaci otrzymała krótką charakterystykę stylizowaną na raporty wojskowe. Oprócz przywódcy spotkamy się z Catherine, Junem, Emilem i Jorgem. Relacje między tymi osobami na pewno staną się ważnym elementem nowej przygody.

GRYOnline
Gracze
- Microsoft
- screeny (gry)
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany610479 Konsul
twórcy God of War III zapewniali że gra będzie chodziła w 60k/s i FullHD...jak się skończyło wszyscy wiemy
zanonimizowany526996 Konsul
Wizualnie nie zachwyca po sesji z Unchardet 2 mało co mi się podoba.
No ale grafika to nie wszystko MW2 też nie zachwyca wizualnie a oderwać się nię mogę od premiery.
FrN Pretorianin
@dawido: Gdyby było to możliwe, to by zrobili tak ;]. Ale to nie zmienia faktu ze GoW3 pozamiata... wszystko i wszystkich... Zresztą, Halo nie potrzebuje grafiki ;]
adas1 Centurion

O tak na obrazku 16 widać ze powrucą te stare statki obcych z pierwszej części szczerze mówiąc bardzo mi ich brakowało w Halo 2 i 3
zanonimizowany652707 Generał
znowu halo ciągle to samo może nowe GoW