Nowe wieści na temat fabuły Quake IV i niepublikowany dotąd screenshot!
Koniec roku jest nie tylko dobrą okazją do różnego rodzaju podsumowań, ale również do spojrzenia w najbliższą przyszłość. Właśnie przy okazji rzutu okiem na propozycje developerów na 2005 rok, serwis Games Domain opublikował dwa screenshoty z Quake IV (w tym jeden nowy) oraz powiększył bazę informacji o grze, dodając kilka słów na temat fabuły.
Koniec roku jest nie tylko dobrą okazją do różnego rodzaju podsumowań, ale również do spojrzenia w najbliższą przyszłość. Właśnie przy okazji rzutu okiem na propozycje developerów na 2005 rok, serwis Games Domain opublikował dwa screenshoty z Quake IV (w tym jeden nowy) oraz powiększył bazę informacji o grze, dodając kilka słów na temat fabuły.
Wiemy już, że akcja Quake IV rozpocznie się tuż po wydarzeniach z drugiej odsłony gry. Zniszczenie Makrona nie załatwiło sprawy, Stroggowie szybko przegrupowali się pod wodzą nowego, lepszego przywódcy. Mimo to, sytuacja obcych nie przedstawia się zbyt różowo. Zniszczenie wszystkich instalacji obronnych przez samotnego komandosa doprowadziło do tego, że Ziemianie postanowili przypuścić ostateczny szturm na pozycje wroga i raz na zawsze zlikwidować zagrożenie. W Quake IV gracz nie będzie osamotniony w boju. Wraz z nim, do walki ruszy armia żołnierzy, która wykorzystując dostępne środki zagłady i pojazdy, spróbuje roznieść w pył tych, którzy zdążyli wyjść cało spod ostatniego uderzenia.
Jak już wspomniałem powyżej, Games Domain opublikował również dwa screenshoty, które możecie podziwiać poniżej. Pierwszy z nich pojawił się już na łamach różnych czasopism, drugi jest całkowicie nowy.


GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
wildone Konsul
Noi wszystko jasne
cytujem recenzje z jednej ze stron inter..
" Tym samym gracz nie jest sam. Wraz z nim do akcji wkraczają dziesiątki żołnierzy, tony sprzętu bojowego, jakieś pojazdy, motocykle, czołgi, kto wie, może nawet poduszkowce. Towarzyszyć im będą rozległe otwarte przestrzenie, na których da się pojechać tam, gdzie oczy poniosą. Czyli wszędzie! Wszystko to stanowi potężny krok w kierunku osławionego Halo. Zamiast samotności są bowiem drużyny, zamiast nóg pojazdy, zamiast sztywnej i ciasnej liniowości odrobinka swobody, i tylko bronie się nie zmieniają. Pod względem intensywności i głębokości doznań program ma być z kolei kopią cenionego Call of Duty... "
i kolejna
"...Quake IV przyniesie też tryb multiplayer wzorowany na tym z Quake 3 Arena..."
Jak dla mnie moze byc ciekawie.Zapowiada sie bardzo dobrze
U.V. Impaler Legend
wildone ---> Nie może być! Przecież to ten wiejski silnik z Doom 3, który nie radzi sobie z otwartymi przestrzeniami!
zanonimizowany4820 Senator
Ja chce takiego multiplayera jak w III :(. Po dzis dzien uwazam, ze to najlepsza gra sieciowa, razem z Tribes 2 i Worms ;D. Unreal, CS etc... imo one wszystkie sa nudne jak flaki z olejem w porownaniu z Q3A! Jak dla mnie mogliby zostawic ten sam kod sieciowy i fizyke (to przede wszystkim), co w poprzedniej czesci, tylko grafike zmienic :).
zanonimizowany4820 Senator
w morde, tak to jest, jak sie nie czyta poprzednich postow:
"...Quake IV przyniesie też tryb multiplayer wzorowany na tym z Quake 3 Arena..."
YEAH!!! :))
wildone Konsul
U.V. Impaler - ale tak wypowiedzieli sie tworcy.
Raven Software odpowiada za gre.Jak jeszcze piszą to bedzie to zmodifikowany silnik doom'a i Carmak bedzie im przy nim pomagal ale "... firma nie będzie miała decydującego głosu w sprawach związanych z Quake IV..."