Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us

Redaktorzy magazynu Game Informer ujawnili pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us, a także nowe informacje na jej temat. Za kilka dni ukaże się kolejny numer periodyku, gdzie znajdziemy obszerną zapowiedź nadchodzącej produkcji studia Naughty Dog.

Marcin Skierski

Na oficjalnej stronie internetowej magazynu Game Informer pojawiły się pierwsze screeny z gry The Last of Us prezentujące możliwości jej silnika graficznego. Za kilka dni ukaże się kolejny numer periodyku, gdzie znajdziemy szereg nowych informacji na temat nadchodzącej produkcji studia Naughty Dog.

Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us - ilustracja #1

Wcześniej prezentowaliśmy Wam zdjęcia, a nawet zwiastun The Last of Us, ale oba typy materiałów opierały się jedynie na renderowanych wstawkach. Tym razem możemy przyjrzeć się, jak naprawdę nadchodząca gra twórców serii Uncharted będzie prezentowała się w akcji. Tak jak przyzwyczaili nas do tego pracownicy studia Naughty Dog, znowu będziemy mieli do czynienia ze świetną oprawą graficzną, pokazującą na co jeszcze stać PlayStation 3.

Poznaliśmy także szczątkowe informacje na temat rozgrywki. Okazuje się, że z przeciwnikami będziemy walczyć zarówno przy pomocy broni palnej, jak i w zwarciu. W tym ostatnim przypadku pojawi się możliwość wykorzystywania określonych przedmiotów, które z czasem będą się niszczyć, zmuszając głównego bohatera do znalezienia nowego narzędzia. Na jednym ze screenów widzimy, jak wróg okłada Joela drewnianą deską – zapewne sami też będziemy mogli jej użyć.

Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us - ilustracja #2

Jak wiadomo od jakiegoś czasu, fabuła The Last of Us obracać się będzie wokół wspomnianego Joela i nastoletniej dziewczyny Ellie, która znajdzie się pod opieką mężczyzny. Deweloper zapewnia jednak, że gra nie będzie jedną, długą misją polegającą wyłącznie na eskortowaniu młodszej towarzyszki. Jej Sztuczna Inteligencja ma być na tyle dopracowana, że sama bez problemu dotrzyma kroku Joelowi i nie będziemy musieli jej przez cały czas „niańczyć”.

Większość postapokaliptycznych środowisk w grach charakteryzuje się z reguły wyblakłymi i szarymi kolorami, ale w tym przypadku ma być inaczej. Twórcy zdecydowali się bowiem na ożywienie wirtualnego świata, co widać zresztą na załączonych obrazkach. Na tym poniższym widzimy w oddali most charakterystyczny dla amerykańskiego miasta Pittsburgh – tym samym poznaliśmy właśnie przynajmniej jedno z miejsc akcji nadchodzącej produkcji.

Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us - ilustracja #3

Więcej informacji poznamy 7 lutego, gdy zadebiutuje kolejny numer magazynu Game Informer. Jego redaktorzy przygotowali obszerną zapowiedź, w której znajdzie się ponad 20 screenów z gry. Możemy spodziewać się zatem, że odkrytych zostanie sporo kart na temat tej produkcji.

The Last of Us to gra akcji z elementami survival horroru przygotowywana wyłącznie z myślą o PlayStation 3 przez twórców serii Uncharted. Data premiery nie jest jeszcze znana, choć spodziewamy się jej najwcześniej na przełomie bieżącego i przyszłego roku.

Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us - ilustracja #4

Jak podobają Ci się pierwsze obrazki z The Last of Us?

28,6%
Imponujące, podobnie jak zwiastun filmowy.
20,8%
Przypominają Uncharted 3: Oszustwo Drake'a, czyli jest dobrze.
16,6%
Obawiam się że ostateczna wersja gry będzie się prezentować gorzej.
34%
Nie mam zdania na ten temat.
The Last of Us

The Last of Us

PlayStation
po premierze

Data wydania: 14 czerwca 2013

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

9.1

Gracze

9.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-02-03
18:28

eysmond Konsul

Już widzę te komentarze gdyby gra nie była exem na ps3 a tak to trollowanie jak przy każdym innym exclusiv'ie na ps3.

Komentarz: eysmond
2012-02-03
19:06

Kazioo Senator

@Mortalking
Chyba nie rozumiesz na czym polega określenie "wyciskanie z konsoli".
Pojawianie się nowych algorytmów i ich implementacji pozwala na osiągnięcie na tym samym sprzęcie rzeczy wcześniej niemożliwych. Przykładowo w 2011 mieliśmy Crysis 2 i Battlefield 3 z global illumiation i radiosity w czasie rzeczywistym oraz megatexture w przypadku Rage. Coś co kilka lat temu nie było na konsolach, teraz jest - zmieniły się tylko rozwiązania software'owe, bez zmiany hardware'u.

Dobrym dowodem jest PSP, które możliwościami technicznymi przypomina bardzo starego PC lub stare konsole, a korzysta z rozwiązań, których rynek gier za czasów tamtych sprzętów nie znał.

PS3 za 20 lat miałoby większe możliwości niż teraz.

Komentarz: Kazioo
2012-02-03
19:35

shoal Centurion

zbyt cukierkowe jakby

Komentarz: shoal
2012-02-03
20:01

Mortalking Senator

Mortalking

[9] - fakt mądrze piszesz, ale mimo wszystko cudów nie ma co się spodziewać po grafice w The Last of Us tak jak większość to zakłada.
Nie uświadczymy niczego wiecej czego już byśmy nie widzieli w Uncharted 3 po za że inne lokacjami i ich przestrzennościa.

Komentarz: Mortalking
2012-02-06
15:32

yadin Legend

yadin

To prawda. Nie można mówić w kółko o grafice. Naughty Dog powinni położyć większy nacisk na grywalność i fajne pomysły. Tak się obecnie dominuje na rynku gier.

Komentarz: yadin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl