Niedociągnięcia pecetowej wersji gry BioShock 2

BioShock 2 został wydany zaledwie kilkadziesiąt godzin temu, ale już zdążyły pojawić się dyskusje na temat wersji pecetowej. Gracze wytknęli firmie 2K Games kilka niedociągnięć, w tym problemy z obrazem panoramicznym, które występowały również w poprzedniej części serii. Ponadto, posiadacze komputerów osobistych mają żal za usunięcie obsługi... pada.

Szymon Liebert

Komentarze

BioShock 2 został wydany zaledwie kilkadziesiąt godzin temu, ale już zdążyły pojawić się dyskusje na temat wersji pecetowej. Gracze wytknęli firmie 2K Games kilka niedociągnięć, w tym problemy z obrazem panoramicznym, które występowały również w poprzedniej części serii. Ponadto, posiadacze komputerów osobistych mają żal za usunięcie obsługi... pada.

Pierwszy problem dotyczy braku właściwego wsparcia dla trybu panoramicznego (16:10, 16:9), w którym gra po prostu wycina górną i dolną część obrazu wyświetlanego w standardzie 4:3. To oznacza, że posiadacze monitorów panoramicznych widzą mniejszy fragment świata gry, chociaż powinno być zupełnie odwrotnie (w końcu dysponują oni większym ekranem).

Niedociągnięcia pecetowej wersji gry BioShock 2 - ilustracja #1

W identyczny sposób twórcy z 2K Games postąpili w pierwszym BioShocku i po jego premierze również podniosła się fala krytyki na ten temat. Problem z drugą częścią zostanie rozwiązany – poprawkę obiecano na stronie Cult of Rapture. Podobno autorzy chcieli zaimplementować pełnoprawny tryb panoramiczny wcześniej, ale pewne błędy to uniemożliwiły.

To nie koniec kontrowersji w związku z pecetowym BioShockiem 2. Na oficjalnym forum 2K Games pojawiła się dyskusja, w której gracze narzekają na brak obsługi pada w grze. Twórcy zaznaczali wyraźnie przed premierą, że na pececie skorzystamy tylko w klawiatury i myszki, ale jak widać nie wszyscy o tym wiedzieli. Nie wiemy, czy ten problem zostanie wzięty pod uwagę.

8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
  • 2K Games
  • PC

Konferencja Activision Blizzard - nowe Call of Duty, Guitar Hero, Spider-Man, Tony Hawk i DJ Hero w 2010 roku

Następny
Konferencja Activision Blizzard - nowe Call of Duty, Guitar Hero, Spider-Man, Tony Hawk i DJ Hero w 2010 roku

Czy 11,5 mln graczy to szczyt możliwości World of Warcraft?

Poprzedni
Czy 11,5 mln graczy to szczyt możliwości World of Warcraft?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl