Następnego numeru polskiej edycji magazynu GameStar nie kupimy w kioskach

Od drugiej połowy marca bieżącego roku walkę o względy rodzimych czytelników toczy magazyn, zatytułowany GameStar i należący do katalogu polskiego oddziału koncernu IDG (International Data Group). Najnowszy numer (1/2004) według pierwotnych założeń miał trafić do kiosków i innych punktów z prasą za trzy dni, ale wydawca zadecydował właśnie o wstrzymaniu publikacji z powodu niezadowalającej wielkości sprzedaży poprzednich odsłon czasopisma.

Radosław Grabowski

Od drugiej połowy marca bieżącego roku walkę o względy rodzimych czytelników toczy magazyn, zatytułowany GameStar i należący do katalogu polskiego oddziału koncernu IDG (International Data Group). Najnowszy numer (1/2004) według pierwotnych założeń miał trafić do kiosków i innych punktów z prasą za trzy dni, ale wydawca zadecydował właśnie o wstrzymaniu publikacji z powodu niezadowalającej wielkości sprzedaży poprzednich odsłon czasopisma.

Zamiast klasycznej edycji papierowej światło dzienne ujrzy wersja elektroniczna, którą będzie można pobrać za darmo ze strony www.Gamestar.pl, a także sieciowych serwisów partnerskich Telekomunikacji Polskiej S.A. (Neostrada) i firmy Multimedia. Wśród przygotowanych artykułów użytkownicy znajdą m.in. zapowiedzi Far Cry i Riftrunner oraz recenzje Need for Speed: Underground, XIII i Silent Hill 3. Niestety w związku z przyjętą konwencją zabraknie standardowych dotychczas trzech płyt kompaktowych lub jednego krążka DVD.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl