Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2001, 07:27

Mimesis Online startuje w grudniu!

Mimesis Online, pierwszy polski massive multiplayer online tworzony przez wrocławską firmę Tannhauser Gate zostanie ukończony i uruchomiony jeszcze w bieżącym roku. Producent dokładnie określił dzień startu – to trzeci grudnia.

Mimesis Online, pierwszy polski massive multiplayer online tworzony przez wrocławską firmę Tannhauser Gate zostanie ukończony i uruchomiony jeszcze w bieżącym roku. Producent dokładnie określił dzień startu – to trzeci grudnia.

Przyznam, mam pewne obawy co do słuszności tego posunięcia. Jakiś miesiąc temu miałem okazję grać w beta wersję Mimesis Online i moje odczucia są mieszane. Gra owszem zapowiada się ciekawie, ale odniosłem wrażenie, że wymaga jeszcze gruntownego dopracowania (długie miesiące prac). A tu okazuje się, ze wyjdzie z początkiem grudnia – nie wiem, czy to nie zbyt duży pośpiech.

Zapraszam na oficjalną stronę Mimesis Online, gdzie możecie zapoznać się ze wszystkimi szczegółami i już dziś zamówić grę.

Akcja Mimesis Online toczy się na Ziemi dalekiej przyszłości, po tym jak kataklizm na kosmiczną skalę zakrzywił i zmienił rzeczywistość w całym wszechświecie. Ludzie nie są już jedynymi rozumnymi mieszkańcami Ziemi, a zamieszkujące ją rasy nie zawsze chcą żyć w pokoju.

W Mimesis zajmujemy miejsce jednego z wielu, którzy przeżyli kataklizm, tylko po to by zrozumieć, że prawdziwa walka o przetrwanie dopiero się zaczyna. W grze możemy stworzyć postać, która z biegiem czasu zdobywać będzie doświadczenie, nowe cechy i umiejętności. Do wykonania mamy wiele ciekawych zadań. Otrzymujemy dostęp do obszernej gamy broni i wyposażenia, poczynając od ubrań, a kończąc na biżuterii i implantach. Dla bezpieczeństwa możemy podróżować w grupie, lecz kompanów należy dobierać z rozwagą, gdyż nigdy nie wiadomo kto okaże się wrogiem.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej