Mass Effect: Andromeda bez funkcji cross-play i limitu klatek na sekundę na PC
Twórcy Mass Effect: Andromeda poinformowali, że gra nie zaoferuje opcji cross-play ani wsparcia dla dedykowanych serwerów. Natomiast wersja pecetowa nie będzie miała żadnego limitu wyświetlanych klatek na sekundę.
Zbliżająca się wielkimi krokami premiera Mass Effect: Andromeda skutkuje tym, że autorzy bez większego skrępowania zaczęli dzielić się z fanami nowymi informacjami. W ciągu ostatnich kilku dni ludzie ze studia BioWare ujawnili za pośrednictwem Twittera sporo ciekawostek.

- Deweloper: BioWare
- Wydawca: Electronic Arts
- Premiera: 21 marca 2017 r.
- Platformy: PC, PS4, XONE.
Zapytani o szczegóły dotyczące trybu multiplayer w Mass Effect: Andromeda, autorzy odpowiedzieli, że nie mają w planach dedykowanych serwerów. Zamiast tego gra wykorzysta model peer-to-peer, który wcześniej pojawił się w Mass Effect 3. Ponadto produkcja nie zostanie wyposażona w opcję crossplay, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform.
Z bardziej pozytywnych wieści, BioWare potwierdziło, że wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej liczby wyświetlanych klatek na sekundę. Ponadto gracze pecetowi otrzymają możliwość swobodnego konfigurowania pola widzenia (FOV).
Podczas tworzenia postaci zdecydujemy, jaki rodzaj szkolenia przeszło rodzeństwo Ryderów, co będzie mieć wpływ na ich zdolności na początku kampanii. Ponadto w grze mają pojawić się minigierki, pokroju tych symulujących hakowanie w poprzedniej trylogii.
Przypomnijmy, że Mass Effect: Andromeda zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Amerykańska premiera zaplanowana została na 21 marca. W Europie poczekamy dwa dni dłużej – do 23 marca. Abonenci usług EA Access (Xbox One) i Origin Access (PC) będą mogli wypróbować grę przed zakupem w ramach dziesięciogodzinnej wersji trial.
Warto dodać, że poza grą fani marki mogą również wypatrywać premiery trylogii powieści osadzonych w uniwersum serii. Pierwsza z nich, czyli Mass Effect: Nexus Uprising, ukaże się 28 marca. Druga, zatytułowana Mass Effect: Annihilation, ukaże się latem, a jesienią na półki księgarni trafi Mass Effect: Initiation. W Polsce książki ukażą się nakładem wydawnictwa Insignis.
Więcej:„Widzisz krew, ale nie ma obrażeń”. Deweloperzy Battlefield 6 potwierdzają istnienie pocisków-duchów

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- konwersje PC
- wydajność / płynność animacji
- cross-platform / cross-play
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

Wszystkie trzy pierwsze pozycje które napisał Drew Karpyshyn były na co najmniej dobrym poziomie, dopiero Deception było jednym wielkim wołaniem o pomstę do nieba. Teraz mamy taką sytuację że wychodzi trylogia w niewielkim odstępie czasu i każdą książkę pisze inny autor, raczej nie chce być krytykiem ze szklaną kulą, ale jakoś mi się to za bardzo nie widzi.
MASS EFFECT™: NEXUS UPRISING by Jason M. Hough and K.C. Alexander
MASS EFFECT™: ANNIHILATION by Catherynne M. Valente
MASS EFFECT™: INITIATION by N.K. Jemisin
Odkupiciel Centurion

Powinniście unikać takich durnych newsy.... poważnie ?! GOL się stacza na poziom pudelka... niedługo będą newsy:
Mass Effect umożliwia grę na padzie i to na PC :O
W Mass Effect można wyłączyć V-Sync, uwaga będzie szybcie!!.
Mass Effect dodał opcje zmiany jakości cieni.
Mass Effect super hiper opcja zmiany poziomu trudności na łatwy.
Mass Effect z obsługą klawiatury i myszy!
Invader01 Konsul
Ale przecież ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 fps.