Kontynuacja State of Decay będzie miała multiplayer

Współzałożyciel studia Undead Labs, odpowiedzialnego za grę State of Decay, zapewnił, że przyszłe kontynuacje survivalowej serii od początku będą oferowały tryb multiplayer. Nie sprecyzował jednak, czy mamy spodziewać się produkcji typu MMO, czy osobnych wariantów rozgrywki przeznaczony dla wielu graczy.

Łukasz Szliselman

Zanim State of Decay otrzyma kontynuację, będziemy mogli zagrać w dodatek Lifeline

Wydany pod koniec zeszłego roku State of Decay zyskał spore uznanie jako jeden z lepszych symulatorów przetrwania w świecie opanowanym przez zombie. Gra odniosła sukces, mimo że była pozbawiona popularnego wśród pokrewnych tytułów multiplayera (patrz: DayZ, Survarium, Nether). Studio Undead Labs otwarcie obiecało fanom, że marka State of Decay nie zakończy się na jednej produkcji. Jeff Strain, współzałożyciel ekipy deweloperskiej odpowiedzialnej za ten survivalowy tytuł, zapewnił, że przyszłe gry z serii nieodłącznie będą zawierały tryb dla wielu graczy. Na łamach serwisu Polygon powiedział on:

„Mamy długoterminowe ambicje co do tej marki. W którymkolwiek kierunku podążą przyszłe kontynuacje, multiplayer od początku będzie ich integralną częścią.”

Informacja ta pokrywa się poniekąd z pogłoskami, które jakiś czas temu słyszeliśmy na temat Class4, czyli domniemanego następcy State of Decay, który miałby być produkcją typu MMO. Wskazuje na to fakt, że do zespołu odpowiedzialnego postapokaliptyczną grę o zombie dołączył niedawno Patric Wyatt, współtwórca serii Guild Wars. Ponadto studio Undead Labs zawarło wieloletnią umowę z firmą Microsoft obejmującą kilka gier, która najprawdopodobniej zaowocuje niejednym sequelem State of Decay.

Obecnie prace trwają nad drugim dodatkiem DLC do State of Decay, zatytułowanym Lifeline. Zaoferuje on kilkugodzinny scenariusz, w ramach którego wcielimy się w członków oddziału militarnego, wysłanego do miasteczka Danforth, w celu uratowania uwięzionych tam naukowców i cywilów. Twórcy potwierdzili niedawno, że Lifeline ukaże się w czerwcu 2014 roku na PC i Xboksie 360, a jego cena zbliżona będzie do ceny pierwszego dodatku, Breakdown, wycenionego na Steamie na 5,99 euro (ok. 25 zł).

  1. Oficjalna strona studia Undead Labs
State of Decay

State of Decay

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 5 czerwca 2013

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.5

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Grand Theft Auto V - petycja dotycząca wersji PC z blisko 700 tys. podpisów

Następny
Grand Theft Auto V - petycja dotycząca wersji PC z blisko 700 tys. podpisów

Star Citizen – zobacz zapis rozgrywki z modułu Dogfighting z nowymi scenami

Poprzedni
Star Citizen – zobacz zapis rozgrywki z modułu Dogfighting z nowymi scenami

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl