Koniec dodatków do Call of Duty 4

W jednym z wątków na oficjalnym forum Xboksa community manager Rober Bowling poinformował, że Infinity Ward zaprzestaje dalszych prac nad dodatkową zawartością dla Call of Duty 4: Modern Warfare.

Janusz Wyczołek

W jednym z wątków na oficjalnym forum Xboksa community manager Robert Bowling poinformował, że Infinity Ward zaprzestaje dalszych prac nad dodatkową zawartością dla Call of Duty 4: Modern Warfare.

Powód takiej decyzji jest bardzo prosty i nie wymaga wyjaśnień – każda osoba pracująca nad np. dodatkowymi mapami do istniejącej już gry, to jedna osoba mniej do działania przy kolejnych projektach. Bowling zaznaczył, że oczywiście najlepiej byłoby wydać pełnowartościowy produkt z masą plansz, a potem zasypywać użytkowników darmowymi dodatkami, jednak w rzeczywistości (w której trzeba przecież pracować nad kolejnymi tytułami) jest to praktycznie niemożliwe do osiągnięcia. Biorąc pod uwagę chociażby plany wydania szóstej edycji Call of Duty (której premiera ma nastąpić pod koniec przyszłego roku), nie ma się co dziwić, że IW nie chce dłużej poświęcać środków na grę mającą już ponad 14 miesięcy, choćby była nie wiem jak dobra.

Koniec dodatków do Call of Duty 4 - ilustracja #1

Bowling podkreślił również, że firmie bardziej zależy na stworzeniu gry, która już od początku będzie oferować dużo, zamiast wypuszczać na rynek swego rodzaju „podstawkę” łataną następnie dodatkową zawartością, z której zresztą i tak skorzysta niewielka część nabywców. Aby wszyscy byli zadowoleni, Infinity Ward planuje spróbować osiągnąć właśnie ten „idealny scenariusz” – przygotować porządną grę i zebrać oddzielną grupę ludzi, którzy zajmą się tworzeniem dodatkowej zawartości, co pozwoli na utrzymanie zainteresowania graczy bez paraliżowania pracy nad kolejnymi projektami.

Zobaczymy, co z tego planu wyjdzie, ale życzę powodzenia, ponieważ w moim mniemaniu jest to właśnie raj dla gracza, do którego dążyć powinny wszystkie studia.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 5 listopada 2007

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.8

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Myst Online staje się projektem Open Source

Następny
Myst Online staje się projektem Open Source

EA wstrzymuje otwarcie nowego studia

Poprzedni
EA wstrzymuje otwarcie nowego studia

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl