Kolejne części Race Driver: GRID i Operation Flashpoint w przygotowaniu

W wywiadzie udzielonym serwisowi internetowemu magazynu Develop, dwaj wiceprezesi Codemasters - Gavin Cheshire oraz niespełna trzymiesięczny nabytek studia Jamie Macdonald – nakreślili obecną politykę firmy.

Przemysław Bartula

24

W wywiadzie udzielonym serwisowi internetowemu magazynu Develop, dwaj wiceprezesi Codemasters - Gavin Cheshire oraz niespełna trzymiesięczny nabytek studia Jamie Macdonald – nakreślili obecną politykę firmy. Było o hinduskich inwestycjach, o silniku EGO i – przede wszystkim – o pracach prowadzonych w poszczególnych oddziałach brytyjskiego studia – w tym o nowych częściach serii Operation Flashpoint i Race Driver: GRID.

Po kwietniowej wiadomości, dotyczącej wykupienia 50% udziałów Codemasters przez indyjski koncern Reliance Big Entertainment, wielu internautów rozpoczęło spekulacje na temat przyszłości firmy, z których większość nie wróżyło jej niczego dobrego (wielu mówiło np. o przenosinach do Indii). Wygląda jednak na to, że Mistrzom Kodu bynajmniej to nie zaszkodziło – przeciwnie, pracują teraz nad wieloma markami, zarówno znanymi, jak i całkiem nowymi i nie zamierzają opuszczać swych trzech angielskich siedzib.

We wrześniu wyjdzie F1 2010, tworzone w studiu w Birmingham, (...) studio z Guildford pracuje ciężko nad Bodycount - mamy nadzieję bardzo rozwinąć tę markę. W Southam natomiast pełną parą idą prace nad nowymi częściami serii Flashpoint, a także kontynuacjami Dirta i GRIDa. Ciekawy jestem, jak to się wszystko rozwinie ” – powiedział Jamie Macdonald, podobno mile zaskoczony atmosferą panującą wśród „Codies”.

 

Kolejne części Race Driver: GRID i Operation Flashpoint w przygotowaniu - ilustracja #1

Operation Flashpoint: Dragon Rising

 

Równolegle z pracami nad nowymi produkcjami, trwa udoskonalanie silnika graficznego firmy – EGO. Jego obecne możliwości ma pokazać wrześniowa premiera gry F1 2010. „Myślę, że ludzie zgodzą się, że [EGO] ma prawdopodobnie najlepiej wyglądające efekty pogodowe, jakie do tej pory widziano ” – twierdzi Macdonald, dodając: „W tej chwili skupiamy się na EGO 2.0, który ujrzy światło dzienne wraz z mocnym tytułem, o którym póki co nie możemy nic powiedzieć ”. Wygląda więc na to, że Mistrzowie Kodu mają pełne ręce roboty i jeszcze niejeden as w rękawie. Jest na co czekać, bo wielokrotnie pokazali, że gry tworzyć potrafią.

GRID 2

GRID 2

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 28 maja 2013
GRID 2 - Encyklopedia Gier
7.8

GRYOnline

7.9

Gracze

8.4

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

StarCraft II: Wings of Liberty wreszcie w sprzedaży

Następny
StarCraft II: Wings of Liberty wreszcie w sprzedaży

Warhammer 40,000: Space Marine również na PC

Poprzedni
Warhammer 40,000: Space Marine również na PC

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl