Heavy Rain na ekranach kin?
Fabularnie Heavy Rain trzyma gracza w napięciu od początku do samego końca historii. Produkcja studia Quantic Dream jednogłośnie okrzyknięta została jedną z najciekawszych produkcji ostatnich lat. Nie dziwi więc fakt, że zachodnie media zaczęły zastanawiać się nad ewentualną możliwością stworzenia filmowej adaptacji dzieła.
Fabularnie Heavy Rain trzyma gracza w napięciu od początku do samego końca historii. Produkcja studia Quantic Dream jednogłośnie okrzyknięta została jedną z najciekawszych produkcji ostatnich lat. Nie dziwi więc fakt, że zachodnie media zaczęły zastanawiać się nad ewentualną możliwością stworzenia filmowej adaptacji dzieła.
Z ratunkiem przyszedł im blog superannuation, który dotarł do bardzo ciekawych dokumentów datowanych na 2006 i 2007 rok. Wynika z nich, że od blisko czterech lat właścicielem praw do stworzenia takowego obrazu jest wytwórnia New Line Cinema (należącą od 2008 roku do korporacji Warner Bros.).
Stosowane porozumienie zostało podpisane w 2006 roku, po czym dwanaście miesięcy później postanowiono je odnowić – najprawdopodobniej na nowych warunkach. Przypominamy, że grę zapowiedziano oficjalnie właśnie w 2006 roku (w czasie targów E3, kiedy ujawniono pamiętne demo technologiczne). Możemy się jedynie domyślać, że umowa została zapewne spisana tuż po tym wydarzeniu.
Podpisanie umowy nie musi być jednak równoznaczne z uruchomieniem procesu produkcji filmu Heavy Rain. Niemniej jednak pierwszy krok został już poczyniony. W obliczu sukcesu komercyjnego gry oraz zainteresowania jakie wywołały przygody Ethana Marsa, Madison Paige, Normana Jaydena oraz Scotta Shelby’ego realizacja filmu jest bardzo prawdopodobna.
Przypominamy, że Heavy Rain, wprowadzony do sprzedaży w ubiegłym tygodniu, okazał się świetną produkcją, szczególnie wciągającą dla fanów dobrze nakreślonych przygodówek. W recenzji gry-online.pl gra otrzymała notę na poziomie 91%. Osoby, których zaproponowana mechanika rozgrywki nie przypadła jak dotąd do gustu, w każdej chwili mogą zaopatrzyć się w wersję demonstracyjną, opublikowaną w PlayStation Network na początku lutego. Za kilka dni w sprzedaży znajdą się z kolei dodatkowe epizody do HR, noszące tytuł Heavy Rain Chronicles.
Więcej:PlayStation 6 to konsola na „następną dekadę” zdaniem ekspertów z Digital Foundry

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany623944 Generał
[2]
wystarczy odpalić samą grę, bo ona sama się przejdzie bez niczyjej pomocy :D
Chudy The Barbarian Legend

Przecież ta gra sama w sobie jest już interaktywnym filmem. Nie ma sensu robić adaptacji, zwłaszcza, że film nie będzie miał najlepszej chyba cechy tej gry czyli nieliniowości ;p
Scortch Senator

feniks_012 ---> nie wiem czy zauważyłeś kolego, ale niemal wszystkie cutscenki w FFXIII są prerenderowane, czyli właściwie można na nich pokazać wszystko bo nie zależy to od mocy konsoli. A sam engine FF jest raczej przeciętny. o ile postacie i przeciwnicy dają radę (efekty walki też są całkiem całkiem) to otoczenie to ista porażka. Wszechobecna pustka niczym w Shadow of The Colossus na PS2 (z całym szacunkiem dla tej wielkiej gry) i tekstury z jak z przed 5 lat - trawa "namalowana" na podłożu (!). Heavy Rain dysponuje na tyle potężnym silnikiem (jest w stanie wyświetlić o wiele więcej polygonów wciąż zachowując płynną animację - gdyby to rzeczywiście "wyciąć" i zrobić film to by to wyglądało bardzo dobrze, szczególnie jeśli podkolorowało się parę szczegółów. Tylko po co? Ta gra już i tak jest bardziej filmem niż grą więc nie widzę sensu szczerze...
a co do RPGfana to ja już nie mam słów...
@Assassin@ Konsul

ciekawe jak by film wyglądał na temat Heavy Rain!