Death Stranding z poziomem bardzo łatwym dla osób, które chcą tylko poznać fabułę
Hideo Kojima zdradził na Twitterze, że Death Stranding otrzyma poziom trudności bardzo łatwy. Będzie on przeznaczony dla osób, które nie szukają wyzwania w gameplayu, lecz chcą po prostu poznać historię.
Raczej nie ulega wątpliwości, że fabuła, jak to zazwyczaj bywa w przypadku produkcji Hideo Kojimy, będzie stanowiła istotny element Death Stranding. Z pewnością znajdą się gracze, którzy tylko dla niej zdecydują się na kupno tej produkcji, a czystą rozgrywkę potraktują jako sprawę drugorzędną – coś w rodzaju przerywnika między kolejnymi cutscenkami. Aby nieco uprzyjemnić im zabawę, a także pomóc osobom nie do końca potrafiącym poradzić sobie z pewnymi fragmentami gameplayu, w tytule pojawi się poziom trudności bardzo łatwy, który zredukuje wyzwanie do minimum. Jego obecność potwierdził na Twitterze sam Kojima (via Reddit).

Łatwiejsze poziomy trudności dla osób chcących skupiać się na opowiadanej historii w przechodzonej grze nie są niczym nowym. Można je spotkać chociażby w Pillars of Eternity 2: Deadfire oraz Divinity: Original Sin II. Pozwalają one uniknąć mnóstwa frustracji, jeśli ktoś nie przepada na przykład za długimi i złożonymi walkami.
Death Stranding zadebiutuje 8 listopada 2019 roku wyłącznie na konsoli PlayStation 4 (choć od czasu do czasu pojawiają się plotki, że w bliżej nieokreślonej przyszłości ukaże się również na PC). Mimo że od premiery dzielą nas już tylko niecałe dwa miesiące, tytuł wciąż wydaje się bardzo tajemniczy. Opublikowane do tej pory trailery i fragmenty rozgrywki, choć nie należały do najkrótszych, nieraz pozostawiały więcej pytań niż odpowiedzi (nieco więcej światła rzucił dopiero film wprowadzający w fabułę, który wyciekł do sieci jakiś czas temu; niestety nie jest on już dostępny). Lecz samo nazwisko Kojimy oraz gwiazdorska obsada, z Normanem Reedusem, Leą Seydoux, Madsem Mikkelsenem, Margaret Qualley, Guillermem del Toro i Nicolasem Windingiem Refnem na czele wystarczą, by przyciągnąć rzesze miłośników oryginalnych doświadczeń w grach.
- Oficjalna strona internetowa gry Death Stranding
- Death Stranding – kompendium wiedzy
- Hideo Kojima – wszystko, co chcieliście wiedzieć, ale baliście się zapytać

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Hideo Kojima
- poziom trudności
- fabuła
- Kojima Productions
- action adventure
- gry akcji TPP
- Sony Interactive Entertainment
- PS4
Komentarze czytelników
Gozz Legionista
Bardzo łatwy włączą recenzenci, żeby na pałę przelecieć przez samą fabułę, i wypocić na szybko kilka zdań z oceną końcową. Później w minusach przyjdzie nam czytać, że gra nie stanowi żadnego wyzwania.
McPatryk1995v2 Generał

Nie chcę nic mówić, ale w poniedziałek została wypuszczona gra Catherine Full Body, która ma tryb auto, czyli gra automatycznie przechodzi się sama, a my po prostu siedzimy i oglądamy jak gra sama się przechodzi. Także tutaj nie jest najgorzej, a może nawet więcej graczy, w tym niepełnosprawni, będą mogli się nacieszyć tą gierką.
zanonimizowany1173954 Senator
To już powinien być standard gra z poziomami trudności od bardzo łatwego do bardzo trudnego do wyboru w zależności od umiejętności i doświadczenia gracza.