poziom trudności Ostatnie wiadomości

Czy Silksong jest „okrutny” i „sztucznie utrudniony”? Twórcy odpowiadają na zarzuty fanów

Czy Silksong jest „okrutny” i „sztucznie utrudniony”? Twórcy odpowiadają na zarzuty fanów

Team Cherry musiało podnieść poziom wyzwania w Hollow Knight: Silksong, by przeciwnicy dorównali szybszej i bardziej uzdolnionej bohaterce.

gry

Jakub Błażewicz

19 września 2025 10:35

Czy Silksong jest „okrutny” i „sztucznie utrudniony”? Twórcy odpowiadają na zarzuty fanów
Poziomy trudności w Cronos to nie taka prosta sprawa. Wyjaśniamy jak system działa w praktyce

Poziomy trudności w Cronos to nie taka prosta sprawa. Wyjaśniamy jak system działa w praktyce

Cronos to wymagająca i trudna gra. Poziom wyzwania można w niej jednak nieco dostosować. Podpowiemy Wam na jakie ustawienia zwrócić uwagę oraz co dodaje tryb NG+.

Porady

Jacek Hałas

5 września 2025 18:00

Poziomy trudności w Cronos to nie taka prosta sprawa. Wyjaśniamy jak system działa w praktyce
Steam wprowadził świetną zmianę z myślą o graczach z niepełnosprawnościami. Baldur's Gate 3 to koronny przykład

Steam wprowadził świetną zmianę z myślą o graczach z niepełnosprawnościami. Baldur's Gate 3 to koronny przykład

Valve nie kazało długo czekać na kolejne zmiany na Steamie. Nowe filtry w cyfrowym sklepie firmy ułatwią wyszukiwanie gier zregulowanym poziomem trudności i innymi ułatwienia dostępu.

gry

Jakub Błażewicz

13 czerwca 2025 09:32

Steam wprowadził świetną zmianę z myślą o graczach z niepełnosprawnościami. Baldur's Gate 3 to koronny przykład
Twórcy Lies of P: Overture zdali sobie sprawę, że potrzebują więcej graczy. Dlatego uczynią soulslike bardziej przystępnym

Twórcy Lies of P: Overture zdali sobie sprawę, że potrzebują więcej graczy. Dlatego uczynią soulslike bardziej przystępnym

Twórcy Lies of P chcą trafić do szerszego grona graczy. W tym celu, mimo dodania poziomów trudności przy okazji premiery dodatku Overture, gra otrzyma poprawki balansu, które odpowiednią wyważą rozgrywkę.

gry

Marcin Bukowski

10 czerwca 2025 16:55

Twórcy Lies of P: Overture zdali sobie sprawę, że potrzebują więcej graczy. Dlatego uczynią soulslike bardziej przystępnym
„Wielka nadzieja RPG” pójdzie w ślady Elden Ring w „kontrowersyjnym” aspekcie. Wielu graczy ma bowiem dość wysokiego poziomu trudności No Rest for the Wicked

„Wielka nadzieja RPG” pójdzie w ślady Elden Ring w „kontrowersyjnym” aspekcie. Wielu graczy ma bowiem dość wysokiego poziomu trudności No Rest for the Wicked

Twórcy No Rest for the Wicked zaprezentowali rozwiązanie problemu zbyt wysokiego poziomu trudności. Do gry trafią poziomy światów, które ułatwią start mniej doświadczonym graczom, zachowując jednocześnie oryginalne doświadczenie.

gry

Marcin Bukowski

11 maja 2025 10:55

„Wielka nadzieja RPG” pójdzie w ślady Elden Ring w „kontrowersyjnym” aspekcie. Wielu graczy ma bowiem dość wysokiego poziomu trudności No Rest for the Wicked
Ekspercki poziom trudności w AC: Shadows zapowiada się na najlepszy sposób grania w nowego Asasyna. „Nawet dachy nie są bezpieczne”

Ekspercki poziom trudności w AC: Shadows zapowiada się na najlepszy sposób grania w nowego Asasyna. „Nawet dachy nie są bezpieczne”

Assassin’s Creed: Shadows zaoferuje poziom trudności ekspert, który zwiększy spostrzegawczość wrogów. Powinny go rozważyć osoby lubujące się w skrytobójczym stylu gry.

gry

Marcin Bukowski

17 marca 2025 11:40

Ekspercki poziom trudności w AC: Shadows zapowiada się na najlepszy sposób grania w nowego Asasyna. „Nawet dachy nie są bezpieczne”
Twórcy mrocznej metroidvanii Ender Magnolia obniżyli poziom trudności, bo gracze potrzebują tylko jednego soulslike'a rocznie. „To powinna być gra FromSoftware”

Twórcy mrocznej metroidvanii Ender Magnolia obniżyli poziom trudności, bo gracze potrzebują tylko jednego soulslike'a rocznie. „To powinna być gra FromSoftware”

Twórcy Ender Magnolia celowo obniżyli poziom trudności w porównaniu do poprzedniczki. Ich zdaniem graczom wystarczą soulslike’i produkowane przez FromSoftware.

gry

Marcin Bukowski

24 stycznia 2025 12:20

Twórcy mrocznej metroidvanii Ender Magnolia obniżyli poziom trudności, bo gracze potrzebują tylko jednego soulslike'a rocznie. „To powinna być gra FromSoftware”
Doom: The Dark Ages bez multiplayera. Twórcy nie kryją zadowolenia: „Są rzeczy, które chcieliśmy zrobić od dawna, ale nie mogliśmy”

Doom: The Dark Ages bez multiplayera. Twórcy nie kryją zadowolenia: „Są rzeczy, które chcieliśmy zrobić od dawna, ale nie mogliśmy”

Studio id Software potwierdziło, że Doom: The Dark Ages nie oferuje trybu multiplayer. Ponadto twórcy rozbudowali system poziomów trudności o szereg modyfikatorów.

gry

Marcin Bukowski

24 stycznia 2025 10:22

Doom: The Dark Ages bez multiplayera. Twórcy nie kryją zadowolenia: „Są rzeczy, które chcieliśmy zrobić od dawna, ale nie mogliśmy”
W Metal Gear Solid Delta: Snake Eater poziom trudności jest uzależniony od tego, z jakiej perspektywy gramy

W Metal Gear Solid Delta: Snake Eater poziom trudności jest uzależniony od tego, z jakiej perspektywy gramy

Producenci Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ujawnili, że każdy z dwóch stylów rozgrywki w remake'u zaoferuje inny poziom trudności.

gry

Adrian Werner

3 października 2024 09:10

W Metal Gear Solid Delta: Snake Eater poziom trudności jest uzależniony od tego, z jakiej perspektywy gramy
Ciężkie życie recenzenta, czyli o Shadow of the Erdtree okiem fana FromSoftware

Ciężkie życie recenzenta, czyli o Shadow of the Erdtree okiem fana FromSoftware

Gry studia FromSoftware od zawsze stały wysokim poziomem trudności. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej produkcji tej ekipy, czyli dodatku do Elden Ringa zatytułowanego Shadow of the Erdtree. Ale czy tym razem Miyazaki i jego drużyna odrobinę nie przesadzili?

opinie

Maciej Bogusz

3 lipca 2024 16:39

Ciężkie życie recenzenta, czyli o Shadow of the Erdtree okiem fana FromSoftware
Dragon Age: The Veilguard pozwoli przejąć pełną kontrolę nad poziomem trudności rozgrywki

Dragon Age: The Veilguard pozwoli przejąć pełną kontrolę nad poziomem trudności rozgrywki

Studio BioWare szykuje bardzo rozbudowane opcje konfiguracji poziomu trudności w Dragon Age: The Veilguard, które pozwolą dopasować różne aspekty rozgrywki do naszych preferencji.

gry

Adrian Werner

2 lipca 2024 10:15

Dragon Age: The Veilguard pozwoli przejąć pełną kontrolę nad poziomem trudności rozgrywki
Wyczekiwane Black Myth: Wukong zachwyca na nowym gameplayu. Wzorem Elden Ring i Dark Souls, gra akcji nie zaoferuje wyboru poziomu trudności

Wyczekiwane Black Myth: Wukong zachwyca na nowym gameplayu. Wzorem Elden Ring i Dark Souls, gra akcji nie zaoferuje wyboru poziomu trudności

Wybrani dziennikarze otrzymali dostęp do dema gry akcji Black Myth: Wukong, dzięki czemu do sieci trafił nowy gameplay, a my poznaliśmy garść kolejnych informacji na temat produkcji.

gry

Marcin Przała

1 lipca 2024 19:21

Wyczekiwane Black Myth: Wukong zachwyca na nowym gameplayu. Wzorem Elden Ring i Dark Souls, gra akcji nie zaoferuje wyboru poziomu trudności
Nawet legendarny Let Me Solo Her miał problemy z finalnym bossem w Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Nawet legendarny Let Me Solo Her miał problemy z finalnym bossem w Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Elden Ring: Shadow of the Erdtree daje popalić nawet weteranom soulsów. Jednakże Let Me Solo Her bynajmniej nie narzeka na poziom trudności, mimo że 3 godziny spędził na walce z ostatnim bossem.

gry

Jakub Błażewicz

1 lipca 2024 11:30

Nawet legendarny Let Me Solo Her miał problemy z finalnym bossem w Elden Ring: Shadow of the Erdtree
„Gra dla każdego jest grą dla nikogo”. Twórca Helldivers 2 broni poziomu trudności Elden Ring: Shadow of the Erdtree

„Gra dla każdego jest grą dla nikogo”. Twórca Helldivers 2 broni poziomu trudności Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Twórca Helldivers 2, Johan Pilestedt, wziął w obronę krytykowany za zbyt wysoki poziom trudności dodatek Elden Ring: Shadow of the Erdtree, twierdząc, że „gra dla każdego jest grą dla nikogo”.

gry

Kamil Kleszyk

26 czerwca 2024 16:39

„Gra dla każdego jest grą dla nikogo”. Twórca Helldivers 2 broni poziomu trudności Elden Ring: Shadow of the Erdtree
„Dorośnijcie, idźcie tam i walczcie”. Popularny streamer skrytykował graczy Elden Ring: Shadow of the Erdtree, którzy narzekają na wysoki poziom trudności

„Dorośnijcie, idźcie tam i walczcie”. Popularny streamer skrytykował graczy Elden Ring: Shadow of the Erdtree, którzy narzekają na wysoki poziom trudności

Internetowy twórca, który transmituje swoją rozgrywkę z Elden Ring: Shadow of the Erdtree na Twitchu, skierował kilka mocnych słów do graczy skarżących się na trudnych bossów.

gry

Maciej Gaffke

25 czerwca 2024 21:02

„Dorośnijcie, idźcie tam i walczcie”. Popularny streamer skrytykował graczy Elden Ring: Shadow of the Erdtree, którzy narzekają na wysoki poziom trudności
Gracze nie chcą łatwej gry, bo „wyzwanie daje poczucie spełnienia”. Jeden z twórców EverQuest o wysokim poziomie trudności kultowego MMORPG

Gracze nie chcą łatwej gry, bo „wyzwanie daje poczucie spełnienia”. Jeden z twórców EverQuest o wysokim poziomie trudności kultowego MMORPG

Zdaniem kierownika ds. projektowania w studiu Daybreak Game, wysoki poziom trudności MMORPG EverQuest jest jednym z powodów, przez które 25-letnia gra wciąż cieszy się popularnością wśród graczy.

gry

Kamil Kleszyk

25 czerwca 2024 10:33

Gracze nie chcą łatwej gry, bo „wyzwanie daje poczucie spełnienia”. Jeden z twórców EverQuest o wysokim poziomie trudności kultowego MMORPG
Dodatek do Elden Ring krytykowany na Steam. Gracze narzekają na zbyt trudnych bossów w Shadow of the Erdtree

Dodatek do Elden Ring krytykowany na Steam. Gracze narzekają na zbyt trudnych bossów w Shadow of the Erdtree

Mimo fantastycznego debiutu na Steamie, Elden Ring: Shadow of the Erdtree zbiera sporo nieprzychylnych opinii od graczy. Narzekają oni m.in. na zbyt trudnych bossów.

gry

Kamil Kleszyk

23 czerwca 2024 08:55

Dodatek do Elden Ring krytykowany na Steam. Gracze narzekają na zbyt trudnych bossów w Shadow of the Erdtree
Hardcore’owe RPG od pięciu smutnych Serbów przeżuło mnie, wypluło i wytarło mną podłogę, a ja chcę więcej

Hardcore’owe RPG od pięciu smutnych Serbów przeżuło mnie, wypluło i wytarło mną podłogę, a ja chcę więcej

Powiedzieć, że UnderRail nie wybacza błędów, to jak nic nie powiedzieć. To RPG mści się za błędy, a gdyby mogło, robiłoby to do trzeciego pokolenia wstecz.

opinie

Przemysław Dygas

4 kwietnia 2024 13:40

Hardcore’owe RPG od pięciu smutnych Serbów przeżuło mnie, wypluło i wytarło mną podłogę, a ja chcę więcej
Mam coraz mniej czasu na gry, dlatego niski poziom trudności cenię wysoko

Mam coraz mniej czasu na gry, dlatego niski poziom trudności cenię wysoko

Internet kocha wysoki poziom trudności. Oglądanie mistrzów pokonywania bossów w Elden Ringu to rozrywka sama w sobie. A wiecie, co jeszcze może stanowić rozrywkę? Granie na niskim poziomie trudności, bez frustracji i bez wyzwań!

opinie

Filip Grabski

29 marca 2024 12:30

Mam coraz mniej czasu na gry, dlatego niski poziom trudności cenię wysoko
Twórcy Rise of the Ronin mówią o otwartym świecie, poziomie trudności i wpływie Ghost of Tsushima na ich grę

Twórcy Rise of the Ronin mówią o otwartym świecie, poziomie trudności i wpływie Ghost of Tsushima na ich grę

Przygotowując graczy na premierę Rise of the Ronin, twórcy gry – studio Team Ninja – przybliżyli fanom kilka ważnych aspektów produkcji. Do sieci trafił także nowy, widowiskowy zwiastun.

gry

Kamil Kleszyk

15 marca 2024 15:15

Twórcy Rise of the Ronin mówią o otwartym świecie, poziomie trudności i wpływie Ghost of Tsushima na ich grę

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl