Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

poziom trudności - newsy i ciekawostki

Valheim trudniejsze dopiero po premierze; nadchodzą kolejne dodatki
Valheim trudniejsze dopiero po premierze; nadchodzą kolejne dodatki

Entelarmer, 26 listopada 2021, 12:55

Valheim otrzymało nowy patch, a twórcy ze studia Iron Gate zdradzili co nieco na temat atrakcji zmierzających do gry.

W Sifu nie wybierzemy poziomu trudności
W Sifu nie wybierzemy poziomu trudności

Adrian Werner, 26 listopada 2021, 11:57

Studio Slocap poinformowało, że w grze akcji Sifu zabraknie możliwości wyboru poziomu trudności.

Agresywne drivatary psują krew graczom w Forza Horizon 5
Agresywne drivatary psują krew graczom w Forza Horizon 5

Qskan, 25 listopada 2021, 16:11

Gracze mają problem ze sztuczną inteligencją w Forzie Horizon 5. Okazuje się, że na wyższych poziomach trudności drivatary sterowane przez AI często są nie do pokonania.

New World z wyższym poziomem trudności; gracze niezadowoleni ze zmiany
New World z wyższym poziomem trudności; gracze niezadowoleni ze zmiany

Przemysław Dygas, 22 listopada 2021, 13:37

Ostatnia aktualizacja do New World zdecydowanie zwiększyła poziom trudności. Graczom nie podoba się jednak, w jaki sposób do tego doprowadzono.

AC: Valhalla z opcją trudniejszej walki - nadchodzi patch 1.3.1
AC: Valhalla z opcją trudniejszej walki - nadchodzi patch 1.3.1

Entelarmer, 6 września 2021, 19:05

Walka w Assassin's Creed: Valhalla wkrótce stanie się większym wyzwaniem. Patch 1.3.1 wprowadzi bowiem – oprócz nowej zawartości i poprawek – koszmarny poziom trudności.

Elden Ring: poziom trudności ma być zbliżony do Dark Souls 3
Elden Ring: poziom trudności ma być zbliżony do Dark Souls 3

Patryk Łukasz Kubiak, 18 czerwca 2021, 11:45

Elden Ring będzie mieć poziom trudności zbliżony do Dark Souls 3. Produkcja nie ukarze jednak gracza za brak umiejętności w tak dużym stopniu. Dzięki daniu większej swobody graczom, zwiększy się rola strategii w rozgrywce.

Elden Ring: Hidetaka Miyazaki o poziomie trudności i długości gry
Elden Ring: Hidetaka Miyazaki o poziomie trudności i długości gry

hexx0, 15 czerwca 2021, 15:55

Trailer gry Elden Ring, który zobaczyliśmy na Summer Game Fest 2021, wzbudził w nas wiele pytań. Na część z nich odpowiedział ojciec serii Souls, Hidetaka Miyazaki.

Biomutant z aktualizacją na PC. Poprawa dialogów, grafiki i nowy poziom trudności
Biomutant z aktualizacją na PC. Poprawa dialogów, grafiki i nowy poziom trudności

Patryk Łukasz Kubiak, 2 czerwca 2021, 11:40

Biomutant dostał obszerną łatkę, która dodaje szereg nowych funkcji i poprawia to, co krytycy wypominali jako najbardziej irytujące elementy gameplaya. Na razie z patcha 1.4 mogą cieszyć się posiadacze wersji pecetowej gry.

Granie na „easy” to nie wstyd - streamerka o czepianiu się o poziom trudności
Granie na „easy” to nie wstyd - streamerka o czepianiu się o poziom trudności

Aquma, 1 kwietnia 2021, 14:35

Według streamerki AshleyRoboto każdy gracz powinien mieć prawo grania na poziomie trudności niższym od „normalnego”, nie obawiając się o krytykę ze strony innych.

Dark Souls 3 jeszcze trudniejsze; mod zmienia bossów i dodaje 150 przedmiotów
Dark Souls 3 jeszcze trudniejsze; mod zmienia bossów i dodaje 150 przedmiotów

Paweł Musiolik, 3 grudnia 2020, 11:25

Bloodsouls: Judgement of Ash to nowa modyfikacja Dark Souls 3, która kierowana jest do weteranów serii poszukujących dodatkowych wyzwań. Twórca oferuje nowe lokacje, zmienione pojedynki z bossami i mnóstwo przedmiotów.

Gracz Mortal Shell pobił wszystkich bossów bez korzystania z powłoki
Gracz Mortal Shell pobił wszystkich bossów bez korzystania z powłoki

Dameredet, 2 września 2020, 12:03

Gracz pokonał wszystkich bossów w Mortal Shell bez powłoki i bez otrzymywania obrażeń. Zobacz, jak wyglądają niezwykłe starcia fana uwiecznione na półgodzinnym filmiku.

Mafia Remake z klasycznym poziomem trudności
Mafia Remake z klasycznym poziomem trudności

qjin, 19 sierpnia 2020, 21:10

Studio Hangar 13 ujawniło szczegóły na temat klasycznego poziomu trudności, który pojawi się w grze Mafia: Definitive Edition. Remake zaoferuje dzięki temu co najmniej częściowo zbliżone do oryginału doznania z rozgrywki.

Ghost of Tsushima - patch 1.05 dodaje nowe poziomy trudności
Ghost of Tsushima - patch 1.05 dodaje nowe poziomy trudności

Entelarmer, 27 lipca 2020, 18:14

Studio Sucker Punch udostępni dziś patch 1.05 dla gry Ghost of Tsushima. Łatka dodaje nowy, bardziej wymagający poziom trudności, ale wprowadza też tryb ułatwiający walkę.

Death Stranding z poziomem bardzo łatwym dla osób, które chcą tylko poznać fabułę
Death Stranding z poziomem bardzo łatwym dla osób, które chcą tylko poznać fabułę

AlexB, 6 września 2019, 11:00

Hideo Kojima zdradził na Twitterze, że Death Stranding otrzyma poziom trudności bardzo łatwy. Będzie on przeznaczony dla osób, które nie szukają wyzwania w gameplayu, lecz chcą po prostu poznać historię.

Nowa Gra Plus zawita do Days Gone
Nowa Gra Plus zawita do Days Gone

Entelarmer, 5 września 2019, 16:15

Ekipa Bend Studio zapowiedziała aktualizację Days Gone. Wraz z nią otrzymamy tryb Nowa Gra Plus oraz dwa kolejne poziomy trudności.

Zmiana działania czatu w EVE Online. Jest jeszcze trudniej
Zmiana działania czatu w EVE Online. Jest jeszcze trudniej

Serek, 13 lipca 2019, 10:45

Jeśli jesteście graczami EVE Online i inwazja Drifterów, to dla Was wciąż za mało hardkoru, to przygotujcie się na kolejne nowości. Wczoraj zmianie uległ system czatu, co sprawia, że gra stała się jeszcze trudniejsza.

Kampania They Are Billions zbyt trudna - twórcy wprowadzają zmiany
Kampania They Are Billions zbyt trudna - twórcy wprowadzają zmiany

Aquma, 24 czerwca 2019, 12:03

Twórcy ze studia Numantian Games zareagowali na krytykę graczy, którzy nie są zadowoleni z kampanii fabularnej They Are Billions. Pierwsze poprawki dotyczą poziomu trudności, który zdaniem deweloperów był zbyt wysoki.

EA: FIFA 19 nie ma systemu dynamicznego modyfikowania trudności
EA: FIFA 19 nie ma systemu dynamicznego modyfikowania trudności

Aquma, 18 czerwca 2019, 13:58

Deweloperzy odpowiedzialni za FIF-ę 19 poinformowali na oficjalnym forum gry, że produkcja nie korzysta z kontrowersyjnego systemu dynamicznego modyfikowania poziomu trudności, który może czynić rozgrywki wieloosobowe nieuczciwymi, a także prowadzić do dziwnych sytuacji w trybach single player.

Days Gone otrzyma po premierze tygodniowe wyzwania i tryb survivalowy
Days Gone otrzyma po premierze tygodniowe wyzwania i tryb survivalowy

Entelarmer, 24 kwietnia 2019, 18:14

Zespół Bend Studio ujawnił plany rozwoju Days Gone. Postapokaliptyczny sandbox otrzyma po premierze wyższy poziom trudności oraz cotygodniowe wyzwania, pozwalające na zdobycie unikalnych nagród.

Pojutrze Vampyr otrzyma patch z nowymi trybami rozgrywki
Pojutrze Vampyr otrzyma patch z nowymi trybami rozgrywki

Adrian Werner, 24 września 2018, 09:24

Pojutrze ukaże się patch do gry Vampyr, który wprowadzi dwa nowe tryby rozgrywki. Jeden z nich mocno zwiększy poziom trudności, a drugi skoncentruje się na fabule, odsuwając walkę na drugi plan.

Shadow of the Tomb Raider – konkrety dot. poziomów trudności
Shadow of the Tomb Raider – konkrety dot. poziomów trudności

Entelarmer, 10 sierpnia 2018, 14:00

Firma Square Enix ujawniła szczegóły dotyczące ustawień rozgrywki w Shadow of the Tomb Raider. Gra pozwoli na osobne dostosowanie poziomu trudności zagadek, walki oraz eksploracji i zaoferuje opcje pomagające m.in. osobom niepełnosprawnym.

Vampyr doczeka się dwóch nowych poziomów trudności
Vampyr doczeka się dwóch nowych poziomów trudności

Osti, 27 lipca 2018, 17:55

Wydawca gry Vampyr, Focus Home Interactive, ogłosił, że tytuł otrzyma dwa nowe poziomy trudności, które mają zapewnić więcej zabawy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych „wampirów”.

Kingdom Come Deliverance otrzymało Hardcore Mode
Kingdom Come Deliverance otrzymało Hardcore Mode

Entelarmer, 26 czerwca 2018, 12:00

Studio Warhorse wypuściło aktualizację 1.6 do gry Kingdom Come: Deliverance. Wraz z nią w grze pojawił się tryb Hardcore dla wszystkich, którzy poszukują sporego wyzwania. Ponadto już wkrótce ma zadebiutować pierwsze fabularne rozszerzenie, zatytułowane From the Ashes.

Hellblade: Senua's Sacrifice jednak bez permanentnej śmierci?
Hellblade: Senua's Sacrifice jednak bez permanentnej śmierci?

Entelarmer, 9 sierpnia 2017, 10:50

Serwis PCGamesN postanowił zbadać działanie permanentnej śmierci w Hellblade: Senua's Sacrifice. Okazało się jednak, że studio Ninja Theory niejako oszukało graczy - według testów redakcji ta mechanika jest najwyraźniej nieobecna w grze.

Checkpoint, gdzieś ty był?
Checkpoint, gdzieś ty był?

Brucevsky, 19 lipca 2017, 20:39

Nauczony doświadczeniem wiem już, żeby nie narzekać na długość i poziom trudności gier. Życie pokazuje bowiem, że zawsze znajdą się osoby zadowolone z większej liczby takich np. checkpointów. Mnie ostatnio ich nawet bardzo brakowało w takim GTA IV.

Odświeżony Crash Bandicoot jest trudniejszy od oryginału
Odświeżony Crash Bandicoot jest trudniejszy od oryginału

Vergil, 18 lipca 2017, 18:31

Studio Vicarious Visions potwierdziło to, co zostało zauważone przez graczy niedługo po premierze kompilacji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Jak się okazuje, remake pierwszej części serii jest w istocie trudniejszy od oryginału, a winę za taki stan rzeczy ponosi co najmniej jeden czynnik.

Horizon Zero Dawn z trybem New Game+
Horizon Zero Dawn z trybem New Game+

Góral, 6 lipca 2017, 16:51

Doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji gry Horizon Zero Dawn. Tym razem studio Guerrilla Games wprowadziło wyczekiwany tryb New Game+, poziom trudności Ultra Hard i kilka innych atrakcji.

Wieści ze świata (SWAT 4, Hitman, Skyrim, Mobius Final Fantasy) 26/1/2017
Wieści ze świata (SWAT 4, Hitman, Skyrim, Mobius Final Fantasy) 26/1/2017

Draug, 26 stycznia 2017, 16:52

Dziś piszemy o przywróceniu SWAT 4 do sprzedaży na GOG.com, aktualizacji z nowym poziomem trudności do Hitmana, możliwym wsparciu dla modów w The Elder Scrolls V: Skyrim na Nintendo Switch i o dacie premiery Mobius Final Fantasy w wersji PC na Steamie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017
Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017

Draug, 24 stycznia 2017, 15:12

Dziś piszemy o drugiej dużej aktualizacji do Dishonored 2 (z pełniejszą regulacją poziomu trudności), o tym, jaką rolę faktycznie odgrywa Guillermo del Toro przy produkcji Death Stranding, o ujawnieniu pierwszych informacji o piątym DLC do Rainbow Six: Siege (Operation Velvet Shell) i o wsparciu dla Tobii Eye Trackera w Dying Light. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Recenzja Valkyrie Profile 2: Silmeria – trudny, żmudny, dobry jRPG
Recenzja Valkyrie Profile 2: Silmeria – trudny, żmudny, dobry jRPG

Brucevsky, 23 grudnia 2016, 17:03

Kontynuacja znakomitego jRPG-a z pierwszego PlayStation okazuje się solidnym reprezentantem gatunku. Ma swoje mocne strony, jak ciekawy system walki i rozwoju postaci, ale też denerwujące braki, z miałką fabułą na czele.

Bossowie – Valkyrie Profile 2: Silmeria
Bossowie – Valkyrie Profile 2: Silmeria

Brucevsky, 3 grudnia 2016, 11:28

Bossowie w jRPG-ach to temat-rzeka. W wielu tytułach znaleźć można przeciwników, którzy na stałe wpisali się do historii wirtualnej rozrywki. Czy oponenci z Valkyrie Profile 2: Silmeria też są tak charakterystyczni i tym samym łatwi do zapamiętania?

Dishonored 2 – grudniowy patch wprowadzi tryb New Game+ oraz różne poziomy trudności
Dishonored 2 – grudniowy patch wprowadzi tryb New Game+ oraz różne poziomy trudności

Ender, 18 listopada 2016, 20:15

Deweloperzy Dishonored 2 zapowiedzieli dużą aktualizację gry, która powinna trafić do graczy w przyszłym miesiącu. Wprowadzi ona tryb New Game+, a także możliwość zmiany poziomu trudności oraz dalszego dostosowania zabawy do naszego stylu.

Wieści ze świata (Call of Duty: Infinite Warfare, EA Access / Origin Access, Rainbow Six: Siege) 3/11/2016
Wieści ze świata (Call of Duty: Infinite Warfare, EA Access / Origin Access, Rainbow Six: Siege) 3/11/2016

Draug, 3 listopada 2016, 14:02

Dziś piszemy o poziomach trudności w grze Call of Duty: Infinite Warfare i opartym na niej Jackal Assault VR Experience, bliskim dodaniu Mirror’s Edge Catalyst i Star Wars: Battlefront do EA Access i Origin Access oraz o wstępnej zapowiedzi czwartego dodatku do Rainbow Six: Siege (Operation Red Crow). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

O radosnym grindowaniu i porażkach, które motywują
O radosnym grindowaniu i porażkach, które motywują

Brucevsky, 5 października 2016, 22:41

Czy grindowanie może sprawiać frajdę? Okazuje się, że tak i to nawet osobom, które mają stosunkowo mało czasu na granie.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – w grze pojawi się wysoki poziom trudności „I never asked for this”
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – w grze pojawi się wysoki poziom trudności „I never asked for this”

Góral, 18 lipca 2016, 15:01

Podczas rozmowy z reżyserem gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości dowiedzieliśmy się, że w produkcji pojawi się bardzo wysoki poziom trudności „I never asked for this”, którego główną atrakcją ma być permanentna śmierć protagonisty, Adama Jensena.

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - nowe informacje na temat dodatku
Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - nowe informacje na temat dodatku

Góral, 7 września 2015, 18:37

Poznaliśmy dwie nowe informacje związane z dodatkiem Serca z Kamienia do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zadania z rozszerzenia dostosowane będą do postaci na 30 poziomie doświadczenia, a dodatkowo mają być skalowane pod tryb New Game +.

"Gry Electronic Arts są zbyt trudne do opanowania" - twierdzi szef kreatywny firmy

Adrian Werner, 7 lutego 2015, 11:12

Podczas panelu dyskusyjnego na imprezie D.I.C.E. Summit Richard Hilleman z Electronic Arts argumentował, że współczesne gry jego firmy są zbyt trudne do opanowania.

Trudniej zginąć niż zostać przy życiu
Trudniej zginąć niż zostać przy życiu

Piras, 8 listopada 2014, 15:07

Automatyczna regeneracja życia, czy niższy poziom trudności na przestrzeni lat przyzwyczaiły nas do siebie, ale nieraz spotykamy się z przesadnym i nieadekwatnym stosowaniem tych elementów.

Nie dla mas, nie dla nas?
Nie dla mas, nie dla nas?

Brucevsky, 26 czerwca 2014, 20:15

Gry trudne, skomplikowane, wymagające dużej cierpliwości. Na pewno nie dla każdego, nie dla szeroko rozumianych mas. Tym samym nie dla większości zapracowanych nas?

Za łatwe, za trudne czy w sam raz – jakie są dzisiejsze gry MMO?
Za łatwe, za trudne czy w sam raz – jakie są dzisiejsze gry MMO?

Adam Zechenter, 6 czerwca 2014, 16:21

W tym odcinku rozMMÓw pytamy Was o „casualowość” współczesnych gier MMO. Czy to dobrze, że są one łatwiejsze (bo w końcu prościej nie znaczy, że z mniejszą przyjemnością) czy jednak źle (bo MMORPG-i utraciły swój „elitarny” klimat)?

Zbiór misji i zadań, które szarpią moje nerwy
Zbiór misji i zadań, które szarpią moje nerwy

dateusz, 14 kwietnia 2014, 10:25

Dateusz przedstawia grono misji, których wykonanie kosztuje go jego zdrowie psychiczne.

Batman: Arkham Origins - pierwsze DLC, tryb I Am the Night i szacowany czas przejścia gry
Batman: Arkham Origins - pierwsze DLC, tryb I Am the Night i szacowany czas przejścia gry

luckie, 30 września 2013, 10:17

Twórcy Batman: Arkham Origins wyjawili nowy tryb rozgrywki, nazwany I Am the Night. Postawi on prawdziwe wyzwanie przed weteranami gry: przejść kampanię na jednym życiu i bez zapisywania. Stanie się on dostępny po ukończeniu zabawy w Nowej Grze Plus.

Dark Souls II - niektórych bossów pokonamy nawet w połowie etapu
Dark Souls II - niektórych bossów pokonamy nawet w połowie etapu

Sarge, 8 września 2013, 15:10

W nadchodzącej grze Dark Souls II najbardziej doświadczeni gracze będą mieli możliwość pokonania niektórych bossów już w połowie przechodzenia danego etapu. Taką możliwość zapowiedział producent Takeshi Miyazoe ze studia From Software.

Dragon Age: Inquisition najbardziej wymagającą grą z serii?
Dragon Age: Inquisition najbardziej wymagającą grą z serii?

Ender, 5 września 2013, 19:07

Twórcy Dragon Age: Inquisition zapewniają, że gra będzie najbardziej wymagającą produkcją z serii, oferującą dużą liczbę taktycznych wyzwań, testujących różne strategie graczy. Deweloperzy myślą jednak także o osobach, które zainteresowane są głównie fabułą gry, więc wprowadzą skalowany poziom trudności.

Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki
Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki

Sarge, 17 czerwca 2013, 11:00

Studio Crytek broni systemu walki w grze Ryse: Son of Rome, w której efektowne wykończenia przeciwników tak naprawdę nie wymagają żadnej ingerencji ze strony gracza. Twórcy przedstawili nagrody, jakie będą czekać dla osób poprawnie wykonujących sekwencje QTE oraz zdradzili szczegóły na temat najwyższego poziomu trudności.

Za łatwe gry – albo luźne myśli o graczach, którzy zapomnieli, jak się bawić
Za łatwe gry – albo luźne myśli o graczach, którzy zapomnieli, jak się bawić

Osk, 18 kwietnia 2013, 17:50

Poziom trudności może być dostosowywany na wiele sposobów od wyboru z menu po bardziej subtelne metody. Problemem dzisiejszych gier często nie jest to, że są one zbyt łatwe, ale to, że wielu graczy już zapomniało, jak ich używać… Albo inaczej: wielu graczy zapomniało, jak się można w czasie gry bawić.

The Elder Scrolls V: Skyrim – patch 1.9 oficjalnie na Steamie. Konsolowa wersja łatki już wkrótce
The Elder Scrolls V: Skyrim – patch 1.9 oficjalnie na Steamie. Konsolowa wersja łatki już wkrótce

luckie, 21 marca 2013, 12:24

Studio Bethesda Softworks wypuściło dopracowaną wersję łatki z numerem 1.9 do The Elder Scrolls V: Skyrim na PC. Aktualizacja znosząca limit maksymalnego poziomu doświadczenia pobierana jest automatycznie ze Steama. Konsolowi gracze powinni otrzymać łatkę jeszcze w tym miesiącu.

Przeciwnik godny uczniów profesora Xaviera
Przeciwnik godny uczniów profesora Xaviera

Brucevsky, 26 stycznia 2013, 11:21

Siła i mocne ataki to za mało, aby powstrzymać czterech supermutantów. Czy w X-Men Legends II pojawiają się przeciwnicy godni uczniów profesora Xaviera i sprzymierzeńców Magneto?

Hard-normal-easy-idiot
Hard-normal-easy-idiot

sakora, 22 listopada 2012, 18:29

Upływ czasu a stopień trudności gier. Uproszczenia, nie zawsze ułatwienia. Jak trudno gra się w łatwe gry?

Naucz się pokory chłopcze, to zawody F9000!
Naucz się pokory chłopcze, to zawody F9000!

Brucevsky, 27 października 2012, 14:28

Wipeout nie ułatwia startu i od początku zawiesza wysoko poprzeczkę. Tutaj nikt nikogo nie ma zamiaru uczyć jeździć, a gracz musi radzić sobie sam.