Producenci Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ujawnili, że każdy z dwóch stylów rozgrywki w remake'u zaoferuje inny poziom trudności.
Zatrudnieni w firmie Konami producenci Noriaki Okamura i Yuji Korekado udzielili ciekawego wywiadu magazynowi Famitsu. W nim opisali różne tryby zabawy w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater oraz to, jak wpłyną one na poziom trudności.
Gracze będą mogli wybrać dowolny z tych stylów na początku zabawy, ale nie będą mogli zmienić swojego wyboru w trakcie rozgrywki (chyba że rozpoczną rozgrywkę od nowa). Powodem jest to, że New Style tak ulepsza sterowanie, że gra staje się zbyt łatwa. W efekcie autorzy musieli mocno podnieść poziom rozgrywki w tym trybie.
Jak tłumaczą producenci:
New Style zapewnia szersze pole widzenia i pozwala strzelać z broni podczas poruszania się, co sprawiło, że bazowy poziom trudności był niższy niż oczekiwaliśmy. Jednak gdybyśmy mieli dostosować wszystko do tego trybu, to Legacy Style stałby się zbyt trudny. Dlatego zdecydowaliśmy się rozdzielić te dwa style rozgrywki.

Brak możliwości zmiany stylu rozgrywki bez rozpoczynania zabawy od nowa może wydawać się problemem, ale w praktyce każdy wariant będzie niemalże niczym odrębna gra. Przechodzenie kampanii w Legacy Style i New Style powinno okazać się zupełnie odmiennym doświadczeniem, zapewniając nam tym samym dłuższą zabawę.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Na razie firma Konami nie jest jeszcze gotowa podać planowanej daty premiery. Przypomnijmy, że niedawno polskich graczy czekających na MGS Delta spotkała niemiła niespodzianka – rodzima wersja językowa zniknęła z karty gry na Steamie i została zastąpiona przez rosyjską lokalizację.
Data wydania: 28 sierpnia 2025
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.