Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North
Kyle Rowley, główny projektant Quantum Break, pochwalił się na Twitterze, że dołączył do ekipy CD Projekt RED i pracuje obecnie nad Cyberpunkiem 2077 wraz z producentem rozgrywki z Rockstar North.
Kamil Zwijacz
Studio CD Projekt RED od dłuższego czasu pracuje nad zapowiedzianą w 2012 roku grą Cyberpunk 2077. Jednak dopiero jakiś czas temu, po ukończeniu dewelopingu dodatku Krew i wino do Wiedźmina 3, firma wzięła się za ten projekt na poważnie i obecnie zatrudnia rozmaitych specjalistów, stale powiększając i tak już duży zespół tworzący nową produkcję. Ostatnio szeregi firmy zasilił Kyle Rowley, który objął stanowisko głównego projektanta rozgrywki. Deweloper ten ma całkiem bogate portfolio. Zaczynał jako tester w Lionhead Studios, Electronic Arts i Codemasters, w późniejszym czasie awansował na projektanta w ekipie Frontier Developments, zaliczył kilkumiesięczny epizod w Cryteku (Homefront: The Revolution) i Jagex (Runescape), aż wreszcie wylądował w Remedy Entertainment. W tym miejscu przepracował kilka lat, w tym jako główny projektant Quantum Break.
Ostatnia produkcja, przy której pracował Kyle Rowley, czyli Quantum Break, doczeka się dziś polskiej premiery nowej, PC-towej wersji. Tytuł za kilka godzin zostanie odblokowany na Steamie, ale warto sprawdzić rodzimych sprzedawców, u których możecie nabyć bogate wydanie Timeless Collector's Edition w cenach zaczynających się od około 133 zł.

Co ciekawe, Kyle Rowley to nie jedyny duży nabytek CDPR. Dowiedzieliśmy się także, że do polskiego studia dołączył deweloper z samego Rockstar North, czyli studia odpowiedzialnego za Grand Theft Auto V, który został producentem rozgrywki Cyberpunka. Niestety nie wiemy, o kogo dokładnie chodzi.
Jak widać, rodzima firma nie zamierza odcinać kuponów od szacunku zdobytego wśród graczy i wygląda na to, że do Cyberpunka 2077 przykłada się jeszcze bardziej niż do trzeciego Wiedźmina, zatrudniając dobrych deweloperów z dobrych firm. Czekamy zatem na efekty tych działań.


GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- CD Projekt RED
- zwolnienia / zatrudnienia
- kulisy produkcji (gry)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany307509 Legend
Ostatnio szeregi firmy zasilił Kyle Rowley, który objął stanowisko głównego projektanta rozgrywki.
zaliczył kilkumiesięczny epizod w Cryteku (Homefront: The Revolution) i Jagex (Runescape), aż wreszcie wylądował w Remedy Entertainment. W tym miejscu przepracował kilka lat, w tym jako główny projektant Quantum Break.
zatrudniając dobrych deweloperów z dobrych firm
Serio? Mam pewne obawy co do tego. Ale mam nadzieję, że wiedzą, co robią.
Gerr Generał
Ale wy macie na tym GOLu skape
http://planetagracza.pl/cyberpunk-2077-moze-wyjsc-zobaczcie-konkretnie-pracuje-nad-gra/
Kyle Rowley – był głównym projektantem w Remedy (Quantum Break)
Shironne Peiris – były artysta z Ubisoft Reflections (grzebał wcześniej przy Watch Dogs)
Catalin Ion – odpowiadał za animację w Crytek (Crysis)
Kris Cho – wyciągnięty z Bioware (cinematic designer przy Dragon Age: Inkwizycja czy serii Mass Effect)
David Brownsea – były artysta środowiskowy z Rockstar (GTA V)
Colin Walder – zajmował się dźwiękiem w Rockstar (GTA V)
Alex Soliven – pracował dla Supermassive Games (Until Dawn)
Bruce Shtelmakher – były inżynier studia Carbine
Oliver Lockwood – programował dla Codemasters
Matthew Steinke – projektant, który byłzwiązany z Midway i Ubisoft
Yasen Stoynev – były projektant poziomów z Ubisoft
Félix Tiévant – były projektant dźwięku z Ubisoft
glowa81 Chorąży

Sir Xan - powaznie?....kanapowy koles ma obawy?:)....moze Ciebie powinni zatrudnic? hehehe
Komediant888 Legionista

Jestem lekko ....zaniepokojony Kyle nic wielkiego nie zrobił -Jedynie poprawne tytuły
Cóż zobaczymy.
Starcall Generał

To że część z nich pracowała przy średnich lub poprawnych tytułach nie oznacza że tutaj zrobią to samo. Za grę odpowiada cały sztab ludzi, a Ci wyżej wymienieni są bardzo doświadczonymi ludźmi i pod skrzydłami CDPR mogą dużo dać od siebie zarówno od strony technicznej jak i kreacji gry. Moim skromnym zdaniem bardzo dobrze zrobili zatrudniając starych wyjadaczy, którzy mogą udzielać cennych wskazówek młodszym kolegom.
Nie ma co wróżyć jak na razie, wyjdą pierwsze większe informacje oraz gameplaye wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. Ale jak dotąd sprawy idą w dobrą stronę i liczę że panowie dadzą z siebie wszystko