Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2009, 19:25

Crysis 2 = Nanosuit 2

Gdy Crynet Systems cztery lata temu pokazał pierwszy Nanosuit, opisaliśmy go jako „udoskonalony pancerz bitewny”. To nie była tylko nasza opinia, w ciągu dwóch miesięcy N1 stał się najlepszym wyborem pancerza dla wielu światowych armii. W związku z tym Crynet Systems spotkał się z problemem: jak udoskonalić coś, co już jest doskonałe?

Gdy Crynet Systems cztery lata temu pokazał pierwszy Nanosuit, opisaliśmy go jako „udoskonalony pancerz bitewny”. To nie była tylko nasza opinia, w ciągu dwóch miesięcy N1 stał się najlepszym wyborem pancerza dla wielu światowych armii. W związku z tym Crynet Systems spotkał się z problemem: jak udoskonalić coś, co już jest doskonałe?

Te słowa możecie przeczytać na właśnie uruchomionej stronie internetowej firmy Crynet Systems, która wyprodukowała magiczny kombinezon doskonale znany wszystkim graczom z gry Crysis, a teraz zamierza pokazać światu jego ulepszoną wersję oznaczoną numerkiem 2. Krótko mówiąc – właśnie rozpoczęła się wirusowa kampania poprzedzająca debiut Crysisa 2. Na wspomnianej już stronie możecie zapoznać się z dwoma promocyjnymi filmami pokazującymi nowy kombinezon przy akompaniamencie delikatnej i wzniosłej muzyki, kilkoma tapetami, a także możecie pobrać broszurę w formacie PDF (który najwyraźniej ma się świetnie w roku 2024). Jeśli natomiast interesuje Was pseudonaukowy bełkot rodem z taniego filmu s-f, uradujecie się na wieść, że Nanosuit 2 zawiera m.in. Retroaktywny Polimer Jonowy oraz podwójne hepafiltry UV.

Więcej o oczekiwanym przez graczy Crysis 2 powinniśmy dowiedzieć się jeszcze dzisiaj podczas targów gamescom. Zapominalskim przypominamy zaś, że pełnoprawny sequel najładniejszej strzelanki na pecety ukaże się na początku 2010 roku na trzech platformach: PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #1

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #2

Crysis 2 = Nanosuit 2 - ilustracja #3

Filip Grabski

Filip Grabski

Istnieje od 1984 roku, a 10 lat później z pełną świadomością zaczął użytkować pecety. Zostało mu to do dzisiaj, ale w międzyczasie nauczył się łączyć przyjemne z pożytecznym (tak, na komputerach można nie tylko grać!). Z GOL-em współpracuje od marca 2008 roku - zaczynał od newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji pompował treści dla Gameplaya. Obecnie przede wszystkim tworzy grafiki widoczne na głównej stronie serwisu (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury - zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej