19 listopada na polski rynek wejdzie nowa seria wydawnicza firmy Cenega Poland. W ramach Premierowej Okazji otrzymamy możliwość nabycia gier w cenie 39,99 złotych. W skład serii wejdą przede wszystkim pozycje mniej znane szerokiemu gronu odbiorców.
19 listopada na polski rynek wejdzie nowa seria wydawnicza firmy Cenega Poland. W ramach Premierowej Okazji otrzymamy możliwość nabycia gier w cenie 39,99 złotych. W skład serii wejdą przede wszystkim pozycje mniej znane szerokiemu gronu odbiorców.

Szata graficzna Premierowej Okazji na przykładzie Tomb Raider: Underworld. Dystrybutor chwali się tu łatwo ściągalną i nie niszczącą się nakładką na pudełko.
W pierwszym rzucie do sklepów trafią następujące tytuły (wszystkie w polskiej, kinowej wersji językowej):
Czy 40 złotych to odpowiednia cena? W większości przypadków jest ona konkurencyjna (choć na serwisach aukcyjnych można dotrzeć do jeszcze ciekawszych ofert). Z drugiej strony, dla przykładu, zakup najnowszych przygód Lary Croft w ramach Premierowej Okazji wydaje się być nie do końca opłacalny. Jeszcze w tym miesiącu w sklepach pojawi się bowiem specjalny zestaw wszystkich dotychczasowych odsłon marki, za który Cenega będzie sobie życzyć 70 złotych. Ostateczna decyzja należy jak zwykle do klienta.
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.