Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 listopada 2001, 21:12

autor: Janusz Burda

C&C: Renegade – multiplayerowe szczegóły

Dan Cermack, jeden z producentów C&C: Renegade opublikował na oficjalnym forum gry kolejną informację z której można dowiedzieć się kilku nowych, dotyczących trybu multiplayer szczegółów na jej temat.

Dan Cermack, jeden z producentów C&C: Renegade opublikował na oficjalnym forum gry kolejną informację z której można dowiedzieć się kilku nowych, dotyczących trybu multiplayer szczegółów na jej temat.

  • W trybie multiplayer postacie podzielone będą według dwóch kategorii: classes (klas) i ranks (stopni).
  • Ranks to: Grunts (szeregowi żołnierze), officers (oficerowie), Special Forces (żołnierze sił specjalnych) oraz Bosses („Bosowie”)
  • Classes to: Minigunner (strzelcy) , Heavy Weapons (ciężkozbrojni), Specialists (specjaliści) oraz Engineers (inżynierowie).
  • Grunts dostępni będą w każdej chwili, bardziej zaawansowani żołnierze wymagać będą działających koszar (infantry producing building)
  • Zniszczenie naszej elektrowni spowoduje dwukrotny wzrost ceny każdej z jednostek.
  • Każda z postaci poza inżynierem posiadać będzie specyficzną dla siebie broń, pistolet z nieograniczoną amunicją oraz jeden ładunek czasowy C4.
  • Dostępne będą dwa typy inżynierów: Grunt i Special Forces. Pierwszy (Grunt) posiadał będzie moduł naprawczy, pistolet, jeden zdalny i dwa czasowe ładunki C4. Drugi (Special Forces) posiadać będzie udoskonalony moduł naprawczy dwa zdalne i dwa czasowe ładunki C4 lub 9 min zbliżeniowych.
  • „Punkty Nawigacyjne” (beacons) dostępne będą dla każdego (za odpowiednią cenę) i będą mogły być postawione wszędzie, jednak umiejscowienie ich w odpowiednim miejscu tzw. beacon zones (baraki i Hand of Nod) będzie równoznaczne z zakończeniem gry (jeżeli podczas tworzenia gry zostały ustawione odpowiednie parametry pozwalające na takie zakończenie rozgrywki).