Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 maja 2025, 14:38

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Shadows - Claws of Awaji ma przybliżony termin premiery. Znany insider mówi też o trybie kooperacji

W sieci pojawiły się wiarygodne doniesienia odnośnie do planowanego terminu premiery dodatku Claws of Awaji do gry Assassin's Creed: Shadows.

Źródło fot. Ubisoft
i

Poznaliśmy wreszcie przybliżoną datę premiery pierwszego DLC do Assassin's Creed: Shadows, czyli najnowszej odsłony przebojowej serii firmy Ubisoft.

  1. Dodatek Claws of Awaji, bo o nim mowa, ma się ukazać we wrześniu tego roku.
  2. Należy brać pod uwagę, że nie jest to jeszcze oficjalny termin. Te informacje przekazał bowiem sprawdzony insider Tom Henderson. Ma on bardzo dobrą renomę i wielokrotnie pokazywał, że posiada godne zaufania źródła w firmie Ubisoft, więc dajemy wiarę jego słowom.

To ważna informacja, gdyż niedawno Ubisoft ogłosił, że opóźni premiery swoich kluczowych przyszłych projektów, aby dać twórcom więcej czasu na ich odpowiednie dopracowanie. Według źródeł Hendersona ta decyzja nie dotyczy jednak Claws of Awaji, nad którym prace przebiegają zgodnie z planami i wszystko wskazuje na to, że autorzy zdążą na wrzesień.

Tom Henderson dowiedział się też, że w produkcji nadal znajduje się tryb kooperacyjny do Assassin’s Creed: Shadows i jego premiera planowana jest na przyszły rok.

Assassin's Creed: Shadows ukazało się 20 marca tego roku na PC i Xboksa Series X/S oraz PlayStation 5. Claws of Awaji ma zaoferować około 10 godzin zawartości fabularnej. Otrzymamy także nowy region w postaci tytułowej wyspy, dodatkowe zdolności oraz niedostępne wcześniej przedmioty, w tym kij bojowy Bo.

  1. Assassin’s Creed: Shadows na Steamie
  2. Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows
  3. Recenzja gry Assassin’s Creed: Shadows. Mogła być wielka, jest tylko ogromna
  4. Poradnik do gry Assassin’s Creed: Shadows

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej