Armored Warfare - gameplay z czołgów od Obsidian Entertainment
Studio Obsidian Entertainment zaprezentowało rozgrywkę z gry MMO Armored Warfare. Czołgi uznanego studia specjalizującego się w grach RPG prezentują się bardzo ciekawie i kto wie, czy nie uda im się powalczyć z World of Tanks i War Thunder.
Kamil Zwijacz
Podczas targów PAX Prime twórcy gry MMO Armored Warfare zaprezentowali rozgrywkę z zapowiedzianej w marcu produkcji. Fani World of Tanks i War Thunder mogą więc w końcu obejrzeć jak prezentuje się konkurencyjny tytuł od studia Obsidian Entertainment. Na powyższym nagraniu ukazano walkę o dwa cele. Na początku gracze starali się zniszczyć kilka składów amunicji, by później stoczyć bój o rafinerię. W pierwszym przypadku zabawa rozgrywała się na bardziej otwartej mapie, a w drugim opierała się na lawirowaniu pomiędzy licznymi zabudowaniami. Zgodnie z wcześniej ujawnionymi informacjami, deweloperzy stawiają na duże mapy, bowiem w kolejnych „czołgach” będziemy walczyć w lokacjach o wymiarach przynajmniej 1 km x 1 km.
Widać, że studio Obsidian Entertainment ma pomysł na swój projekt, który wydaje się być mieszanką konkurencyjnych tytułów, osadzoną w czasach współczesnych. Jeżeli zainteresowaliście się tym, co właśnie zobaczyliście, to odsyłam Was na oficjalną stronę Armored Warfare, na której zapiszecie się do beta testów produkcji.

Armored Warfare to gra MMO free-to-play tworzona przez zespół Obsidian Entertainment, znany z takich produkcji jak Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas czy też South Park: Kijek Prawdy. Projekt pozwoli pokierować nowoczesnymi czołgami oraz pojazdami opancerzonymi. Tytuł powstaje w oparciu o technologię CryEngine i ukaże się na komputerach PC najprawdopodobniej w przyszłym roku.

Gracze
OpenCritic
- gry MMO
- free-to-play
- Obsidian Entertainment
- PC
- WWW
Komentarze czytelników
alchemiakr Konsul
Szkoda, ze 70% komputerow uzywanych do gier nadal pamieta tą pierwszą. Niestety wiekszosc PCtowcow wcale nie ma takiego zajebistego sprzetu jakby moglo sie to wydawac czytajac posty graficznych masturbatorow.
Zapewne twój post to była odpowiedź na post użytkownika Pan Dzikus i nie rozumiem twoje komentarza, co ma piernik do wiatraka? Masz konto na golu od 13 lat, a pieprzysz głupoty jak 8 latek.
Drackula Legend

[6] ty za to pokazales jak malosprytny jestes nie rozumiejac o co chodzilo Asmodeuszowi ;)
col.Kurtz Pretorianin
@AIDIDPI
Tak z tymi drzewami bym nie szalał w WT:GF. Jedno drzewko złamiesz, następne złamie Ciebie - mam na myśli tego samego rozmiaru, jakieś 20cm w obwodzie. Pracują nad tym, bo jest z tym zamieszanie. Sam się nie raz na takim drzewie rozbiłem 50 tonową maszyną przy 20-30km/h. Z wielkością map też bym nie przesadzał. Dla samolotów są faktycznie duże i naprawdę wielkie, pewnie pod okręty zrobione (czasami przy wczytywaniu gry widziałem jak wielkie są), ale dla czołgów większość map jest formatu WoTowych. Jedynie Kursk jest dość dużą mapą, ale taka Karelia, czy Dżungla, to już są małe.
PaniPaniWrocky Pretorianin
Wygląda fajnie i czołgi widać z daleka , Świetnie się układają gąsienice i koła na wybojach, dodatkowym atutem na pewno jest Cryegine i zniszczalne budowle. z miłą chęcią pogram.