Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lutego 2010, 12:17

autor: Gambrinus

7 milionów sprzedanych egzemplarzy Star Wars The Force Unleashed

Pomimo niezbyt pozytywnych recenzji, Star Wars: The Force Unleashed odniosła spory komercyjny sukces. Kilka dni temu LucasArts opublikowało dane, z których wynika, że sprzedaż produkcji przekroczyła kolejną magiczną barierę. W sumie gra rozeszła się dotychczas w 7 milionach egzemplarzy.

Pomimo niezbyt pozytywnych recenzji, Star Wars: The Force Unleashed odniosła spory komercyjny sukces. Kilka dni temu LucasArts opublikowało dane, z których wynika, że sprzedaż produkcji przekroczyła kolejną magiczną barierę. W sumie gra rozeszła się dotychczas w 7 milionach egzemplarzy. W przeciągu ostatniego roku liczba wzrosła o 1,3 miliona. Tym bardziej utwierdza to The Force Unleashed na pozycji lidera wśród dotychczasowych produkcji osadzonych w świecie Gwiezdnych Wojen.

Opowieść o uczniu samego Dartha Vadera rozszerzona została w dwóch dodatkach przedstawiających alternatywne losy bohatera. Pierwszy, rozgrywający się na pustynnej planecie Tatooine, udostępniony został latem 2009 roku poprzez usługi Xbox LIVE oraz PlayStation Network. Kolejny, zamykający wątek fabularny, osadzony na lodowej Hoth, włączony został natomiast do pakietu Ultimate Sith Edition , który trafił również na komputery osobiste.

Posiadacze podstawowej wersji z 2008 roku na razie musieli obejść się smakiem. Po kilku miesiącach poślizgu również i drugi dodatek trafia do sieci jako DLC. W wersji na PlayStation 3 rozszerzenie jest już dostępne i wycenione zostało na 36 złotych. Na Xbox LIVE pojawi się już jutro w cenie 800 punktów.

7 milionów sprzedanych egzemplarzy Star Wars The Force Unleashed  - ilustracja #1

Sukces tytułu Star Wars: The Force Unleashed zachęcił LucasArts do prac nad kontynuacją. Druga część zapowiedziana została na 2010 rok. Platformy są na razie nieznane, chociaż prawdopodobnie w pierwszym rzucie gra trafi na Xboksa 360 i PlayStation 3.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.