Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 września 2011, 10:13

autor: Mateusz Kądziołka

22-minutowa prezentacja gry Kingdom of Amalur: Reckoning

W sieci pojawił się 22-minutowy film prezentujący w akcji Kingdom of Amalur: Reckoning. Główni projektanci gry pokazują w nim walkę, system dialogów, demonstrują umiejętności poboczne i omawiają kluczowe cechy nadchodzącej produkcji.

Deweloperzy z Big Huge Games i 38 Studios udostępnili 22-minutowy materiał filmowy ukazujący najróżniejsze aspekty gry Kingdoms of Amalur: Reckoning. Zaprezentowano walkę, system prowadzenia dialogów oraz podstawowe umiejętności dostępne dla każdej klasy postaci.

Pierwsze sześć minut filmu ukazuje najważniejsze cechy produkcji. Autorzy opowiadają o początku historii głównego bohatera, demonstrują edytor postaci, a także pokrótce opisują system przeznaczenia. Twórcy pochwalili się, że ich tytuł zaoferuje graczom około 120 lochów do zwiedzenia, trzy drzewka talentów do wyboru oraz tworzenie własnych przedmiotów.

Od około 7 minuty rozpoczyna się przejście przykładowego podziemia. Zademonstrowano tu bardzo ciekawe rozwiązanie w systemie dialogów. Kluczowe kwestie, które gracz musi wybrać, by popchnąć fabułę do przodu, są podświetlanie. Dzięki temu, osoby niezainteresowane fabułą będą mogły bezproblemowo „przeklikać” wszystkie rozmowy. Kolejne minuty to prezentacja bardzo dynamicznej walki, toczonej zarówno z pospolitymi przeciwnikami, jak i wielkim bossem. Pod koniec mamy okazję zobaczyć rozbrajanie magicznie zabezpieczonych skrzyń (zręcznościowa mini gierka) oraz walkę z przeciwnikiem, którego rozmiarów nie powstydziłaby się seria God of War.

Kingdoms of Amalur: Reckoning pojawi się na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC 7 lutego 2012 roku. Za produkcję tej gry odpowiedzialni są m.in.: Ken Rolston (główny projektant The Elder Scrolls III: Morrowind i The Elder Scrolls IV: Oblivion), Todd McFarlane (rysownik i scenarzysta komiksowy) oraz pisarz fantasy, R. A. Salvatore.