Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Torment: Tides of Numenera
Torment: Tides of Numenera
Torment: Tides of Numenera Game Box

Najciekawsze materiały do: Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera - kompendium wiedzy / FAQ
Torment: Tides of Numenera - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium30 marca 2017

W kolejnym już naszym kompendium zebrane zostały wszystkie najważniejsze informacje i materiały dotyczące duchowego spadkobiercy kultowego Planescape: Torment – Torment: Tides of Numenera. Będzie ono na bieżąco aktualizowane aż do premiery gry, która nastąpić ma początkiem 2017 roku.

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

poradnik do gry7 marca 2017

Poradnik do gry Torment: Tides of Numenera to opis mechanik gry, które pozwolą odnaleźć się Dziewiątym Świecie, porady oraz szczegółowy opis przejścia dostępnych zadań wraz z możliwymi wyborami. W poradniku znajdzie się również leksykon świata.

Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku
Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku

recenzja gry28 lutego 2017

Światowa premiera 28 lutego 2017. Po latach niezliczonych przesunięć premiery Torment: Tides of Numenera w końcu trafił na rynek. Czy warto było tyle czekać? Absolutnie tak!

Torment Tides of Numenera z darmowym weekendem
Torment Tides of Numenera z darmowym weekendem

wiadomość19 maja 2018

W serwisie Steam zorganizowano darmowy weekend z grą Torment: Tides of Numenera. Dzięki temu można bez płacenia przetestować zeszłorocznego świetnego RPG-a studia inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera oraz Helldivers z darmowym weekendem
Torment: Tides of Numenera oraz Helldivers z darmowym weekendem

wiadomość27 października 2017

Rozpoczął się darmowy weekend z dwiema grami. Przez najbliższe kilka dni można bezpłatnie wypróbować RPG-a Torment: Tides of Numenera oraz kooperacyjną strzelaninę Helldivers.

Torment: Tides of Numenera z patchem 1.1.0 na PC – część brakującej zawartości dodana
Torment: Tides of Numenera z patchem 1.1.0 na PC – część brakującej zawartości dodana

wiadomość17 maja 2017

Studio inXile Entertainment uzupełniło grę Torment: Tides of Numenera o część zawartości, którą obiecano podczas kickstarterowej zbiórki pieniędzy, a której ostatecznie nie dostarczono. Dostępny na razie tylko na PC patch 1.1.0 (vel aktualizacja Servant of the Tides) dodał m.in. siódmego towarzysza – Ooma – i leksykon z informacjami o świecie gry (Voluminous Codex).

PC
PS4
XONE
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.03.2017 16:51
dandro86
16
Chorąży

Więcej takich gier na konsoli.. oj, chciałoby się klasycznego Baldura lub Icewind..
Ale cóż, lepszy rydz niż nic..

01.07.2018 04:05
yadin
odpowiedz
yadin
102
Legend

Nie zgodzę się. Miałem przegląd takich gier przez cały miesiąc i ta należy do najsłabszych w swojej kategorii.

23.02.2020 22:38
odpowiedz
nikei
11
Legionista

Powiem tak ja bym wolał żeby powstała kontynuacja z Bezimiennym niż takie coś gdyż na przykład mogłoby to być walka z jakimś bossem w Piekle(Belhifetem lub kimś innym) i wrócili by dawni towarzysze Bezimiennego oprócz Ignusa który był moim zdaniem porąbany jak cholera:D

14.05.2020 12:06
disko
odpowiedz
1 odpowiedź
disko
12
Legionista

Pytanie do osób, które już grały - czy ta gra, podobnie jak Planecsape Torment stawia na mądrość/inteligencję (dla ciekawszej rozgrywki), czy ma bardziej wszechstronne podejście do tematu atrybutów?

14.05.2020 12:30
elathir
elathir
56
Czymże jest nuda?

Jest wyraźnie inaczej, głównie dlatego, że atrybuty są tylko 3. Do tego mechanika wysiłku sprawia, że nie ma testów na wysokość atrybuty i nawet mając tylko kilka punktów w danej dziedzinie idzie zdawać testy.
I jak na razie (dopiero gram od 8 godzin czystej gry, więc jej jeszcze nie skończyłem) inteligencja > szybkość > siła, tylko różnice nie są gigantyczne. Tyle, że w wielu dialogach można się posiłkować pulami atrybutów towarzyszy (ale nie zawsze). Ale tak, umiejętności dialogowe są naprawdę ważne (perswazja, oszustwo), podobnie jak Amestacja (czy jakoś tak) i zwinne ręce.

Tak więc nawet jak stworzysz wojownika, to raczej problemu nie będzie o ile dobrze dobierzesz mu umiejętności, drużynę, oraz jednak zostawisz trochę punktów w inteligencji (nie musi być dużo, mają pomóc w dialogach, w których drużyna jest wyłączona, do tego w grze na samym początku niemal idzie zdobyć kilka dodatkowych za free, a i z puli tej nie będziesz normalnie korzystać poza tymi sytuacjami).

Mi się ta mechanika całkiem podoba, choć z recenzji słyszałem, że o ile sprawdza się super w pierwszej połowie gry, w drugiej już jednak słabiej (jak rozgryziesz system to jest za łatwo). Zobaczymy.