Data wydania: 13 lutego 2020
RPG akcji typu hack'n'slash w realiach dark fantasy, w którym szczególny nacisk położono na swobodę rozgrywki i rozwoju bohatera. Wolcen: Lords of Mayhem łączy klasykę gatunku hack’n’slash z szeregiem autorskich rozwiązań znacząco urozmaicających grę.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Wolcen: Lords Of Mayhem to RPG akcji utrzymane w ponurej stylistyce dark fantasy. Za powstanie gry odpowiada debiutujące francuskie Wolcen Studio, złożone z młodych deweloperów, których połączyła pasja oraz doświadczenie w pracy z silnikiem CryEngine. Tytuł został sfinansowany w znacznej mierze dzięki udanej kampanii crowdfundingowej na serwisie Kickstarter.
W Wolcen: Lords Of Mayhem gracz wciela się w postać (kobietę lub mężczyznę) ocaloną w dzieciństwie przez oficera Zjednoczonej Republiki Ludzi Geralda Heimlocka. Po tym wydarzeniu protagonista wraz ze swoimi przyjaciółmi - Valerią i Edrikiem - wstępuje do akademii wojskowej. Tam grupa poddawana jest wyjątkowo wyczerpującemu szkoleniu.
Z czasem cała trójka staje się potężnymi wojownikami. W momencie, gdy Republika Ludzi toczy wojnę z Bractwem Świtu, ekipa zostaje przydzielona do oddziałów Geralda Heimlocka, których celem jest przejęcie stolicy przeciwnika – Stormfall. Tam jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem – podziemne istoty znane jako Svriir niemal całkowicie zniszczyły miasto.
Dodatkowo na horyzoncie pojawia się nowy przeciwnik – Przymierze Niewidomych – pragnące przywrócić władzę upadłemu księciu furii Ahrimanowi. Jeśli Republika Ludzi zostanie pokonana, świat zmieni się nie do poznania.
W ogólnych założeniach rozgrywki Wolcen: Lords Of Mayhem nie odbiega znacząco od standardów wyznaczanych przez współczesne produkcje spod znaku hack’n’slash. Akcję gry obserwujemy w perspektywie izometrycznej, a podczas eksploracji wykonujemy całą masę zadań głównych i pobocznych, z których większość koncentruje się na walce z potworami oraz innymi przeciwnikami. Podczas potyczek korzystamy zaś z szerokiego arsenału broni (każdy z dostępnych modeli oręża wyróżnia się inną mechaniką działania i dostępnymi combosami), zbroi oraz zdolności magicznych.
Twórcy ze studia Wolcen Studio wprowadzili jednak do rozgrywki kilka rozwiązań, które wprowadziły nieco świeżości do utartych schematów gatunku. Jedną z nich stanowi system asymetrycznej zbroi, pozwalający m.in. na noszenie różnych rodzajów pancerza na lewym i prawym ramieniu. W grze zrezygnowano też z typowych drzewek umiejętności: zdolności pasywne rozmieszczone są na obrotowej tarczy, przez co można łączyć ze sobą skille z rozmaitych kategorii, tworząc unikalne synergie. Dodając do tego rozwój statystyk i umiejętności aktywnych, mamy niezwykle szeroką możliwość personalizowania ścieżki rozwoju bohatera.
Wolcen: Lords Of Mayhem pozwala na zabawę w pojedynkę lub w kooperacji – do każdego z tych trybów należy stworzyć osobną postać.
Mocną stroną Wolcen: Lords Of Mayhem jest stojąca na bardzo wysokim poziomie oprawa graficzna, uzyskana dzięki wykorzystaniu najnowszej generacji zaawansowanego silnika CryEngine 3.
Autor opisu gry: Mateusz Kądziołka
Platformy:
PC Windows 13 lutego 2020Polskie napisy
Xbox Series X/S 15 marca 2023Polskie napisy
PlayStation 4 15 marca 2023Polskie napisy
Xbox One 15 marca 2023Polskie napisy
PlayStation 5 15 marca 2023Polskie napisy
Ograniczenia wiekowe: 16+
Gry podobne:
Recenzja GRYOnline
Wolcen: Lords of Mayhem zasługuje na kredyt zaufania. Witać tu pasję, zaangażowanie i świeże spojrzenie na formułę hack’n’slashy. W tym momencie gra jest po prostu sprawną ewolucją znanych pomysłów, ale jeśli twórcy po pierwszym sukcesie dotrzymają obietnic, Wolcen znajdzie się w panteonie współczesnych gier tego typu. Mimo wielu błędów warto, bo frajda jest niesamowita.
Aktualizacja: 13 lutego 2020
Poradnik do Wolcen Lords of Mayhem stanowi kompendium wiedzy na temat tej gry hack’n’slash. Z naszej solucji poznasz porady na start, klasy i rozwój postaci, buildy i umiejętności. Dowiesz się również, jak pokonać każdego bossa.
1 stycznia 2020
Astrologowie ogłaszają styczeń 2020 miesiącem rozszerzeń do hitów sprzed lat oraz reedycji klasyków sprzed jeszcze większej liczby lat.
5 stycznia 2019
2019 zapowiada się na interesujący rok. Choć najwięksi tytani gatunku zastygli w przyczajeniu i najprawdopodobniej zaatakują później, to jednak nadciąga kilka wielkich tytułów – a przy okazji zrobiło się więcej miejsca dla produkcji niezależnych.
14 grudnia 2018
Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.
20 stycznia 2016
Znając zwyczaje twórców ze studia Blizzard, na nową odsłonę serii Diablo będziemy musieli poczekać naprawdę długo. W niedalekiej przyszłości na rynku pojawi się jednak sporo ciekawych gier, które powinny zadowolić fanów gatunku hack’n’slash.
19 maja 2015
W chwili, kiedy oczy całego świata zwrócone są na Wiedźmina 3: Dziki Gon, na Kickstarterze o swoje „być albo nie być” walczy Umbra – szalenie intrygująco zapowiadające się RPG akcji, pełne pomysłów rodem z najśmielszych marzeń fanów gatunku.
Zapowiedziano Project Pantheon od twórców Wolcen: Lords of Mayhem. Tytuł stanowi mieszankę hack’n’slashy i extraction shooterów.
gry
Marcin Bukowski
15 stycznia 2025 10:49
Wolcen miał być jednym z pretendentów do tronu zajmowanego przez Diablo, ale po 4 trudnych latach twórcy zamierzają wyłączyć multiplayer i zakończyć rozwój tej gry.
gry
Jakub Błażewicz
3 czerwca 2024 10:49
RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem otrzymało duży patch. Aktualizacja została przyjęta ciepło i mocno polepszyła wyniki aktywności gry. Ponadto dzisiaj tytuł trafił wreszcie na konsole.
gry
Adrian Werner
15 marca 2023 09:18
W sieci pojawił się zwiastun aktualizacji Arise do Wolcen: Lords of Mayhem. Wprowadzi ona sporo nowej zawartości i wiele ulepszeń.
gry
Adrian Werner
8 lipca 2021 11:59
Gra Wolcen: Lords of Mayhem doczekała się darmowego dodatku. Bloodtrail, bo takie miano nosi, wprowadza trzy misje fabularne, niedostępny wcześniej tryb gry, a także garść poprawek oraz sporo nowej zawartości.
gry
Krystian Pieniążek
3 grudnia 2020 16:28
Autorzy Wolcen: Lords of Mayhem poinformowali, że wkrótce ukaże się potężna aktualizacja Bloodtrail, która wprowadzi darmową nową zawartość i duże zmiany w mechanizmach rozgrywki.
gry
Adrian Werner
27 listopada 2020 11:36
Ekipa Wolcen Studio, odpowiedzialna za stworzenie Wolcen: Lords of Mayhem, podzieliła się ze światem planami rozwoju swojej popularnej gry RPG akcji typu hack'n'slash.
gry
Bartosz Krawcewicz
14 marca 2020 14:10
Twórcy hack'n'slasha Wolcen: Lords of Mayhem pochwalili się, że produkcja sprzedała się już w ponad milionie egzemplarzy. Deweloperzy przedstawili również kilka dodatkowych statystyk dotyczących produkcji, a także zdradzili, czym zajmą się przez następne miesiące.
gry
Paweł Woźniak
5 marca 2020 19:14
W najnowszym odcinku Friendly Fire Podcast poruszamy temat Baldur's Gate'a III, a także niedawnej premiery Wolcen: Lords of Mayhem. Rozmawialiśmy także o wpływie koronawirusa na branżę gier wideo oraz graniu jako „ten zły” w RPG-ach.
Friendly Fire
Paweł Woźniak
28 lutego 2020 16:54
Deweloperzy z firmy Wolcen Studio – odpowiedzialni za grę RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem – przedstawili informacje o kolejnej aktualizacji, która właśnie trafiła do gry. Naprawiła ona błędy, ale też „znerfiła” parę umiejętności, m.in. zdolność Bleeding Edge. Patch usunął również z gry możliwość konwertowania przedmiotów unikatowych w legendarne.
gry
Bartosz Świątek
27 lutego 2020 10:41
Popularne pliki do pobrania do gry Wolcen: Lords of Mayhem.
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.0.2.0_ER +24 Trainer (promo) - 15 lutego 2020
mod Wolcen: Lords of Mayhem - Wolcen Save Editor v.0.23 - 19 lutego 2021
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.1.0 +17 Trainer - 9 grudnia 2020
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.0.8.0 +17 Trainer - 9 marca 2020
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.0.2.0 +17 Trainer - 17 lutego 2020
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.1.4.6 +17 Trainer - 14 listopada 2021
mod Wolcen: Lords of Mayhem - Many Uniques v.1.11 - 12 listopada 2021
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.0.7.0 +17 Trainer - 2 marca 2020
mod Wolcen: Lords of Mayhem - Wolcenshade FX - True HDR v.1.0a - 21 września 2020
trainer Wolcen: Lords of Mayhem - v1.0.4.0 +17 Trainer - 25 lutego 2020
Wymagania sprzętowe gry Wolcen: Lords of Mayhem:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4570T 2.9 GHz / AMD FX-6100 3.3 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 560 Ti / Radeon HD 6850 lub lepsza, 18 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-4770S 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 570 lub lepsza, 18 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit.
Lista małych dodatków do gry Wolcen: Lords of Mayhem:
DLC Bloodtrail 2 grudnia 2020
Średnie Oceny:
Średnia z 10 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 606 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Mieszane"
Średnia z 61638 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Hubert Sosnowski
Recenzent GRYOnline.pl
2020.02.21
Wolcen: Lords of Mayhem, niezależny hack’n’slash, zaliczył wejście smoka, o jakim inni konkurenci Diablo – Path of Exile i Grim Dawn – mogli tylko pomarzyć. Zobaczcie, dlaczego ten hack'n'slash wywołał tyle emocji.
wwad
Ekspert
2024.03.14
Dla mnie to klon wszystkiego co już w tym gatunku gier widziałem. Większość mechanik wykonana jest poprawnie ( średnio ) bez żadnego błysku. Próżno tu szukać czegoś innowacyjnego, porywającego. Fabularnie do choćby diablo 1 jest jej bardzo daleko, brakuje tu więcej opowieści, jakichś znajdziek fabularnych, rozmów z towarzyszami które by rozszerzyły to uniwersum z drugiej strony dramatu też nie ma typowe jak na średniaka.Grafikę musiałem troszkę podbić kontrast i kolory reshadem do mojego gustu i ogólnie podoba mi się.Kto wpadł na pomysł by czerwonym kolorem oznaczyć drop barwników powinien przepaść w niebyt twórczy i nigdy więcej nie robić gier, człowiek myśli jakaś legenda albo coś a to śmieć barwnik.Wymyślili mechanizm śledzenia tropu i polowania na coś tylko to totalny niewypał. Lecą z tego śmieci mimo że wybieram za każdym krokiem drop, do tego lokacja przeciwnika jest po drodze normalnego przejścia mapy więc nic to nie wnosi, pomysł ciekawy wykonanie katastrofalne.W przeciwieństwie do wielu w gatunku to nie jest gra na setki godzin przychodzi chwila i się nie chce więcej. Nie czuć tu tego co wciąga do zwiedzania każdego konta mapy itp. po prostu nic się tam ciekawego nie znajdzie. Itemizacja a właściwie drop kładzie niestety tą grę jak ja mam legendarne itemy w sklepie kupować i tak co pare lvli bo drop jest mizerny i tak jak na początku tak po 40tu lvlach wygląda to identycznie.
m4tekt
Ekspert
2023.05.08
Wolcen: Lords of Mayhem 8/10Platforma: PCCzas ukończenia: 23hWolcen to bardzo dobra gra Hack'n Slash. Produkcja garściami czerpie z fenomenu diablo, Path of Exile czy nawet Torchlight. Klimat gry to typowe Fantasy i czuć w nim nutkę Warhammera. Graficznie prezentuje się bardzo dobrze, animacja oraz wygląd skilli jest świetna a sama walka satysfakcjonująca. Fabularnie jest bez szału, ot historia jest pretekstem do bitki, ale można ją uznać za udaną. Kto lubi gry Diablo-podobne to warto sprawdzić. Dla mnie bardzo dobra gra. Polecam ??
Bigos-86
Ekspert
2023.04.06
Kiedyś już podszedłem do Wolcen, ale jakoś mnie wtedy nie wciągnął. Teraz miałem ochotę pograć w coś prostego i uznałem, że warto dać tej grze jeszcze jedną szansę. I nie żałuję, bo choć nie jest to tytuł przełomowy, to daje radę. Zacznę jednak od wad.Minusy- na domyślnym poziomie trudności na początku jest trochę za łatwo, a później poziom trudności jest nierówny- nienaturalnie zawyżony poziom trudności podczas walk z głównymi bossami - przez cały akt idzie się względnie spokojnie, a tu nagle na koniec wyskakuje boss, który może nas rozwalić na 3 hity. Gdy udaje się go pokonać, wyskakuje nagle jeszcze jeden, taki 5x większy... Nie chodzi o to, że miało być łatwo, ale tutaj przeskok poziomu trudności jest absurdalny- gra na początku wolno się rozkręca- średnio ciekawie umiejscowione kolejne akty - wyczuwalna lekka ociężałość podczas walki czy chodzenia- nieprzekonywujący mnie system zdobywania i levelowania umiejętności- średnio czytelny system statystyk wyposażenia- niewykorzystany potencjał gemów- sporadycznie dziwne problemy techniczne - raz w losowym momencie odpaliły mi się 3 przerywnik filmowe które już widziałem, innym razem nagle po włączeniu gry miałem dostęp do teleportu którego jeszcze nie odkryłem i mógłbym całkowicie pominąć jeden obszar, gdybym chciał - po zaliczeniu zadania od razu pojawia się okno z wyborem nagrody. Tylko, jeśli na polu walki są jeszcze jakieś moby, to nadal nas atakują i zabierają życie, a my nie możemy nic zrobić dopóki nie wybierzemy jakiegoś przedmiotu - Dość krótka jak na hack’n’slash - ok 15h grania- Brak brak otoczki czegoś „specjalnego” na kształt Diablo. Wiem, że to nie ten kaliber, ale grając w tę grę nie ma się wrażenia, że to duży tytuł, pozycja AAA. Jest takie poczucie, że to pozycja raczej mocno niszowa i tak jakby indyk. Nawet nazwa jest jakaś taka nieciekawa i brzmi bardziej jak tytuł gry kat B.Sporo tego, ale w praktyce okazuje się, że większość z tych minusów nie m dużej wagi. Przeważa duża frajda z siekania kolejnych setek przeciwników, dlatego też od razu przejdę do zalet.Plusy- mięsista i dająca dużo frajdy walka- bardzo ładna grafika- klimatyczna i mroczna muzyka- bardzo duże możliwości rozwoju- sporo lootu i sensowna częstotliwość wypadania elitarnych i legendarnych przedmiotów- nie trzeba zbierać złota - robi to za nas zwierzaczek ;)- Zaspokoił moja potrzebę zagrania w jakiegoś solidnego hack’n’slasha ;)Jak widać plusów jest sporo mniej, ale prawie każdy (zwłaszcza ten o zwierzaczku ;)) są mocne i znaczącą wpływają na rozgrywkę. Bo oczywiście podczas grania widziała sporo wad, ale nie był one jakieś odrzucające mnie od tytułu (może poza przesadzonym poziomem trudności podczas starć z bossami). Przede wszystkim Wolcen daje sporo satysfakcjonującego nawalania, a przecież właśnie o to chodzi w takich grach. To naprawdę udany miks Diablo 3 i Path of Exile. I samo to, to całkiem niezła recenzja ;) Solidne 7/10
GeDo
Ekspert
2021.05.06
Całkiem przyzwoity h&s.Lepszy od typowych sredniaków ale do czołówki mu troche brakuje.Grafika jest ładna,muzyka i dzwieki poprawne.Fabuła daje rade.Walka jest przyjemna ,bardzo brutalna i moze sie podobac.Sterowanie postacią proste i nie nastrecza trudnosci.Gra jest dosc wymagajaca ,zwłaszcza walki z bossami dają w kosc.Gra jest troche chaotyczna i czasami przez ten chaos giniemy.Masa dropu ale wiekszosc to smieci na handel.Rozwoj postaci dosc przejrzysty i przystepny.Nawet fajny system aktywnych skilli ktore mozna wyposazac w rozne modyfikatory.Kampania jest dosc krotka tylko 3 rozdziały przez co dosc szybko sie konczy.W grze nadal zdarzaja sie okazjonalne bugi.Ale to co najwazniejsze czyli siekanie i rąbanie sprawdza sie dobrze.
Rafał Sankowski
GRYOnline.pl Team
2021.11.12
SULIK
Ekspert
2021.09.12
Filip Grabski
GRYOnline.pl Team
2020.04.26
Anna Garas
GRYOnline.pl Team
2020.03.10
Wojciech Antonowicz
GRYOnline.pl Team
2020.03.04
Ocena OpenCritic
15% rekomendacji (18)
God is a Geek
Mick Fraser
PC Invasion
PC Gamer
Fraser Brown
NoobFeed
Bogdan Robert Mate?
GameSpot
Alessandro Barbosa
Bigos-86 Centurion
Kiedyś już podszedłem do Wolcen, ale jakoś mnie wtedy nie wciągnął. Teraz miałem ochotę pograć w coś prostego i uznałem, że warto dać tej grze jeszcze jedną szansę. I nie żałuję, bo choć nie jest to tytuł przełomowy, to daje radę. Zacznę jednak od wad.
Minusy
- na domyślnym poziomie trudności na początku jest trochę za łatwo, a później poziom trudności jest nierówny
- nienaturalnie zawyżony poziom trudności podczas walk z głównymi bossami - przez cały akt idzie się względnie spokojnie, a tu nagle na koniec wyskakuje boss, który może nas rozwalić na 3 hity. Gdy udaje się go pokonać, wyskakuje nagle jeszcze jeden, taki 5x większy... Nie chodzi o to, że miało być łatwo, ale tutaj przeskok poziomu trudności jest absurdalny
- gra na początku wolno się rozkręca
- średnio ciekawie umiejscowione kolejne akty
- wyczuwalna lekka ociężałość podczas walki czy chodzenia
- nieprzekonywujący mnie system zdobywania i levelowania umiejętności
- średnio czytelny system statystyk wyposażenia
- niewykorzystany potencjał gemów
- sporadycznie dziwne problemy techniczne - raz w losowym momencie odpaliły mi się 3 przerywnik filmowe które już widziałem, innym razem nagle po włączeniu gry miałem dostęp do teleportu którego jeszcze nie odkryłem i mógłbym całkowicie pominąć jeden obszar, gdybym chciał
- po zaliczeniu zadania od razu pojawia się okno z wyborem nagrody. Tylko, jeśli na polu walki są jeszcze jakieś moby, to nadal nas atakują i zabierają życie, a my nie możemy nic zrobić dopóki nie wybierzemy jakiegoś przedmiotu
- Dość krótka jak na hack’n’slash - ok 15h grania
- Brak brak otoczki czegoś „specjalnego” na kształt Diablo. Wiem, że to nie ten kaliber, ale grając w tę grę nie ma się wrażenia, że to duży tytuł, pozycja AAA. Jest takie poczucie, że to pozycja raczej mocno niszowa i tak jakby indyk. Nawet nazwa jest jakaś taka nieciekawa i brzmi bardziej jak tytuł gry kat B.
Sporo tego, ale w praktyce okazuje się, że większość z tych minusów nie m dużej wagi. Przeważa duża frajda z siekania kolejnych setek przeciwników, dlatego też od razu przejdę do zalet.
Plusy
- mięsista i dająca dużo frajdy walka
- bardzo ładna grafika
- klimatyczna i mroczna muzyka
- bardzo duże możliwości rozwoju
- sporo lootu i sensowna częstotliwość wypadania elitarnych i legendarnych przedmiotów
- nie trzeba zbierać złota - robi to za nas zwierzaczek ;)
- Zaspokoił moja potrzebę zagrania w jakiegoś solidnego hack’n’slasha ;)
Jak widać plusów jest sporo mniej, ale prawie każdy (zwłaszcza ten o zwierzaczku ;)) są mocne i znaczącą wpływają na rozgrywkę. Bo oczywiście podczas grania widziała sporo wad, ale nie był one jakieś odrzucające mnie od tytułu (może poza przesadzonym poziomem trudności podczas starć z bossami). Przede wszystkim Wolcen daje sporo satysfakcjonującego nawalania, a przecież właśnie o to chodzi w takich grach. To naprawdę udany miks Diablo 3 i Path of Exile. I samo to, to całkiem niezła recenzja ;)
Solidne 7/10
m4tekt Pretorianin
Wolcen: Lords of Mayhem 8/10
Platforma: PC
Czas ukończenia: 23h
Wolcen to bardzo dobra gra Hack'n Slash. Produkcja garściami czerpie z fenomenu diablo, Path of Exile czy nawet Torchlight. Klimat gry to typowe Fantasy i czuć w nim nutkę Warhammera. Graficznie prezentuje się bardzo dobrze, animacja oraz wygląd skilli jest świetna a sama walka satysfakcjonująca. Fabularnie jest bez szału, ot historia jest pretekstem do bitki, ale można ją uznać za udaną. Kto lubi gry Diablo-podobne to warto sprawdzić. Dla mnie bardzo dobra gra. Polecam ??
zanonimizowany1188445 Pretorianin
Pierwsze 3 rozdziały mocne 7/10, ale 4. xD xD xD xD xD xD
Kto wpadł na pomysł żeby czwartym chapterem było grindowanie stu generycznych gówno misji nabijających pasek progresu żeby dojść do głównego bossa. Gra oczywiście nie informuje, że jeśli go nie ubijesz to TRACISZ CAŁY PROGRESS I GRINDUJESZ 100 GÓWNO MISJI OD NOWA xD xD xD xD xD.
Gra mem, 0/10.
wwad Generał
Dla mnie to klon wszystkiego co już w tym gatunku gier widziałem. Większość mechanik wykonana jest poprawnie ( średnio ) bez żadnego błysku. Próżno tu szukać czegoś innowacyjnego, porywającego.
Fabularnie do choćby diablo 1 jest jej bardzo daleko, brakuje tu więcej opowieści, jakichś znajdziek fabularnych, rozmów z towarzyszami które by rozszerzyły to uniwersum z drugiej strony dramatu też nie ma typowe jak na średniaka.
Grafikę musiałem troszkę podbić kontrast i kolory reshadem do mojego gustu i ogólnie podoba mi się.
Kto wpadł na pomysł by czerwonym kolorem oznaczyć drop barwników powinien przepaść w niebyt twórczy i nigdy więcej nie robić gier, człowiek myśli jakaś legenda albo coś a to śmieć barwnik.
Wymyślili mechanizm śledzenia tropu i polowania na coś tylko to totalny niewypał. Lecą z tego śmieci mimo że wybieram za każdym krokiem drop, do tego lokacja przeciwnika jest po drodze normalnego przejścia mapy więc nic to nie wnosi, pomysł ciekawy wykonanie katastrofalne.
W przeciwieństwie do wielu w gatunku to nie jest gra na setki godzin przychodzi chwila i się nie chce więcej. Nie czuć tu tego co wciąga do zwiedzania każdego konta mapy itp. po prostu nic się tam ciekawego nie znajdzie.
Itemizacja a właściwie drop kładzie niestety tą grę jak ja mam legendarne itemy w sklepie kupować i tak co pare lvli bo drop jest mizerny i tak jak na początku tak po 40tu lvlach wygląda to identycznie.