Deweloperzy z firmy Wolcen Studio – odpowiedzialni za grę RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem – przedstawili informacje o kolejnej aktualizacji, która właśnie trafiła do gry. Naprawiła ona błędy, ale też „znerfiła” parę umiejętności, m.in. zdolność Bleeding Edge. Patch usunął również z gry możliwość konwertowania przedmiotów unikatowych w legendarne.
Bartosz Świątek

W SKRÓCIE:
Twórcy hack’n’slasha Wolcen: Lords of Mayhem – Wolcen Studio – przedstawili detale na temat kolejnej dużej aktualizacji, która właśnie trafiła do omawianej produkcji (a także mniejszego hotfixa). Patch 1.0.5.0 wyeliminował szereg błędów, w niektórych przypadkach bardzo poważnych (np. taki, który sprawiał, że ostatni boss stawał się nieśmiertelny). Łatka „znerfiła” też kilka umiejętności, w tym niezwykle popularną zdolność Bleeding Edge.
Dodatkowo patch usunął z gry jedną możliwość konwertowania przedmiotów unikatowych w legendarne. Deweloperzy zapewnili, że pomysł leżący u podstaw tego rozwiązania nadal im się podoba i funkcja może powrócić w jednej z kolejnych aktualizacji. Konieczne jest jednak wykonanie dodatkowej pracy i odpowiednie zbalansowanie omawianej zdolności – tak, by system działał właściwie i był zintegrowany z resztą gry.
Deweloperzy poinformowali też, że w którymś z przyszłych patchów planują dodać do swojego dzieła kolejny poziom mocy (tzw. tier) przedmiotów unikatowych, o lepszych statystykach bazowych. Ekwipunek tego typu znajdzie zastosowanie w tzw. end game (obecnie unikaty nie nadają się do używania na tym etapie gry). Z pełną listą zmian i poprawek możecie się zapoznać, otwierając notkę podlinkowaną w pierwszym akapicie.
Przypominamy, że pełna wersja Wolcen: Lords of Mayhem zadebiutowała 13 lutego. Gra jest dostępna wyłącznie na komputerach i posiada polską wersję językową (kinową – z napisami).
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
14