W sieci pojawił się zwiastun aktualizacji Arise do Wolcen: Lords of Mayhem. Wprowadzi ona sporo nowej zawartości i wiele ulepszeń.
Autorzy RPG-a Wolcen: Lords of Mayhem opublikowali zwiastun Arise, czyli następnej aktualizacji z nową zawartością będącej trzecim patchem tego typu wchodzącym w skład tzw. Chronicle 1.
Główną atrakcją aktualizacji będzie gruntowne odświeżenie systemu przywoływania jednostek sojuszniczych. Pojawi się mechanika auto-respawnowania i poprawiona zostanie sztuczna inteligencja takich jednostek. Nie zabraknie także nowych umiejętności z tej dziedziny.
Dzięki aktualizacji gra wzbogaci się także o nowe lokacje oraz dodatkowy pancerz dostępny w ramach tzw. endgame. Ponadto możemy spodziewać się zmian ogólnie uprzyjemniających rozgrywkę, które oparto na sugestiach graczy.
Niestety, twórcy nie podali, kiedy możemy spodziewać się Wolcen: Arise. Ograniczyli się jedynie do stwierdzenia, że premiera nastąpi wkrótce. Spodziewamy się, że odbędzie się ona jeszcze w tym miesiącu.
Chronicle 1 ma się składać z minimum pięciu aktualizacji. We wrześniu/październiku ukaże się patch numer 4 z tej serii, który zaoferuje nowe lokacje i potwory. Rozbuduje także aktywności endgame i dostarczy system nagród. Nowych map i wrogów możemy także spodziewać się w zaplanowanej na listopad/grudzień piątej łatce. Wprowadzi ona również wsparcie dla padów.
Przypomnijmy, że pełna wersja Wolcen: Lords of Mayhem ukazała się w lutym ubiegłego roku, po prawie dwóch latach spędzonych we wczesnym dostępie. W grę można zagrać wyłącznie na PC. Produkcja okazała się sporym przebojem sprzedażowym, ale szybko zaczęła tracić graczy, głównie z powodu braku nowej zawartości oraz kiepskiego stanu technicznego.
Twórcy walczą z tym trendem za pomocą aktualizacji i na razie przynoszą one mieszane efekty. Popularność gry wyraźnie wzrosła po premierze aktualizacji Bloodtrail w grudniu 2020 roku, ale potem błyskawicznie zaczęła spadać. Obecnie po każdym dużym patchu produkcja na krótko odżywa, po czym gracze przestawiają się na inne gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.