Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przegląd prasy 3 grudnia 2003, 13:43

Komputer ŚWIAT GRY zawartość Numeru 01/2004

adres: 02-337 Warszawa, ul. Mszczonowska 2
tel: (+48 022) 458 76 00
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Styczniowe wydanie Komputer ŚWIAT GRY dostępne jest w sprzedaży od 3 grudnia 2003. W numerze 1/2004 znajdują się następujące materiały:

Zawartość CD:

Pełne wersje:

Duke Nukem Manhattan Project

Snow Wave Avalanche

Era Futbolu 2002

W Piśmie (nadal 100 stron)

Minitesty:

Harry Potter Quidditch World Cup

Pro Evolution Soccer 3

Midnight Nowhere

Age of Mythology: The Titans

NBA Live 2004

IndyCar Series

Korea: Zapomniany Konflikt

Disciples II: Guardians of the Light, Servants of the Dark

Sinbad: Legend of the Seven Seas

Testy gier:

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

UFO: Kolejne starcie

Call of Duty

NHL 2004

Etherlords II

Empires: Dawn of the Modern World

Runaway: A Road Adventure

Skoki narciarskie 2004

Tanie granie:

Testy tanich gier - Europa Universalis II i Capitalism II

Ściągawki:

Duke Nukem Manhattan Project

Snow Wave Avalanche

Era Futbolu 2002

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

UFO: Kolejne starcie

Worms 3D

Runaway: A Road Adventure

Tajne kody:

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Empires: Dawn of the Modern World

Rynek:

Wielka Encyklopedia GIER 2004