Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przegląd prasy 16 kwietnia 2003, 12:08

Komputer ŚWIAT GRY zawartość Numeru EXTRA 02/2003

adres: 02-337 Warszawa, ul. Mszczonowska 2
tel: (+48 022) 458 76 00
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Czwarte w historii pisma Komputer ŚWIAT GRY wydanie specjalne zostało w całości poświęcone tematowi wojennych strategii czasu rzeczywistego.

Zawartość CD:

Pełne wersje gier strategicznych po polsku:

World War III - Współczesny konflikt na pustyni. Amerykanie walczą z terrorystami o kontrolę nad polami naftowymi.

Lords of the Realm II - Średniowieczne walki o angielskie księstwa. Sporo walki i zarządzania własnymi włościami.

Wersje demo:

Zawartość pisma:

Test 38 RTS-ów dostępnych na rynku polskim

Poradnik do World War III

Poradnik do Lords of the Realm II

Od rekruta do generała - czyli o tym, jak stawiać pierwsze kroki w RTS-ach, zarówno w trybie gry pojedynczej, jak i w multiplayerze

Tajne kody do najlepszych RTS-ów

Ewolucja w czasie rzeczywistym - tekst o rozwoju gatunku RTS-ów. Sporo ciekawych obserwacji, zwłaszcza na temat podstawowych cech gatunku, z których wiele nie uległo fundamentalnym zmianom od czasu Dune II

Gracze w mundurach - Materiał napisany dzięki pomocy polskich żołnierzy. Piszemy o tym, jak wyglądają strategie czasu rzeczywistego, w które wojskowi grają podczas wirtualnych manewrów. Dzięki uprzejmości naszej armii zdobyliśmy nawet screeny z gier, których przeciętny gracz nigdy nie wypróbuje

Zapowiedzi nadchodzących RTS-ów:

Black&White 2

Blitzkrieg

Ground Control 2

Homeworld 2

Panzers

Rise of Nations

Rome: Total War

Ponadto Superkrzyżówka SMS-owa, w której można wygrać 100 oryginalnych strategii czasu rzeczywistego.