Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

True Crime: New York City - poradnik do gry

True Crime: New York City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział "Magdalena Cartel" - Misja 4 "Zuma Museum" | Misje główne w True Crime poradnik True Crime: New York City

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Misja 4 "Zuma Museum"

Przydatna broń: paralizator elektryczny, strzelba śrutowa.

Przydatne umiejętności (skille): pod koniec samochodowe - dopalacz (nitro boost), perfekcyjny skręt o 90 stopni (insta-turn).

Najpierw skontaktuje się z Tobą agent Whitting dając Ci namiary na kolejnego informatora - niejaką Cassandrę Hartz, prowadzącą w Nowym Jorku ekskluzywny dom publiczny z luksusowymi prostytutkami (pomarańczowy kwadrat z literą M na mapie). [1]

[1] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[1]

[2] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[2]

Po telefonie Whittinga zajmij się zadaniem głównym - zlokalizuj Zuma Museum (locate Zuma Museum) i udaj się na miejsce. [2] Wejdź do budynku. Czeka Cię misja "skradankowa" - Twoim celem będzie przedostać się przez sale muzeum leżące u stóp piramidy do schodów prowadzących na szczyt tej ostatniej, wejść na górę i zjechać windą na dół, do podziemi. [3]

[3] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[3]

[4] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[4]

Musisz dopaść i przesłuchać tego oto pana, dyrektora muzeum (locate director) . Jak pamiętasz muzeum to przykrywka dla przemytu narkotyków a ten facet tkwi w tym interesie po uszy i z pewnością może dostarczyć Ci cennych informacji - z jego rozmowy telefonicznej, którą podsłuchasz możesz się domyślić, że kartel Magdaleny faktycznie posłużył się Tobą do "wycięcia" z rynku handlu narkotykami gangu Rey'a. [4] Po ogłuszeniu ciotowatego kustosza przystąp do wykonywania zadania. Poruszaj się ostrożnie, w "kuckach", bo w muzeum zainstalowane są laserowe czujniki - pod jednymi promieniami przechodź skradając się, nad innymi przeskakuj. [5]

[5] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[5]

[6] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[6]

Nie możesz się zgubić - jest tylko jedna droga prowadząca pod piramidę. Po salach kręcą się umundurowani i uzbrojeni strażnicy więc za zabijanie ich będziesz otrzymywał punkty złego gliniarza - jeśli chcesz tego uniknąć to traktuj ich paralizatorem elektrycznym a potem zakuwaj w kajdanki. [6] Nie masz paralizatora ? Poczekaj, aż strażnik przejdzie koło Ciebie, skradaj się za nim w "kuckach", chwytaj od tyłu i neutralizuj duszeniem (nie dostaniesz za to złych punktów). [7]

[7] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[7]

[8] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[8]

Pierwszego strażnika możesz także (po pochwyceniu go od tylu) wrzucić na kolce przed którymi stał ale oczywiście dostaniesz za to parę złych punkcików bo skończy się to dla pechowca śmiercią. [8] Chowaj się za szklanymi gablotami i narożnikami ścian. Ukrywając się przy narożnikach kręć myszką (a tym samym kamerą) aby sprawdzić co czai się za rogiem. Najtrudniej jest chyba tuż koło schodów prowadzących na szczyt piramidy - dwa promienie lasera blisko siebie a za szklanymi gablotami kręci się cieć. Poczekaj aż odejdzie w prawo i wtedy ruszaj poczęstować go dawką elektryczności z paralizatora albo poddusić. [9]

[9] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[9]

[10] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[10]

Potem wdrap się schodami na szczyt piramidy, wejdź do windy i zjedź nią na dół. Na ścianie na wprost windy wisi apteczka. [10] Idź w lewo. Nawet jeśli będziesz kucał i tak zostaniesz w końcu wykryty. Dyrektor muzeum ucieknie w głąb pomieszczenia, chowając się na prawo od żółtych ciężarówek. Aby go dopaść będziesz musiał rozprawić się z kilkoma bandytami - tych możesz już z czystym sumieniem wysyłać na tamten świat, to zwykłe szumowiny. Chowając się za skrzynią zastrzel (dobrze do tego nadaje się strzelba śrutowa) trzech bandziorów na wprost. Kolejnych trzech pojawi się gdy ruszysz w głąb pomieszczenia, następnych trzech po chwili - w sumie do rozwałki jest 9-u zakapiorów. Na ścianie z prawej strony znajduje się apteczka, z której możesz skorzystać a także toporek, którego również możesz użyć. Pozbieraj dowody przestępstwa - 3 walizki pełne koki, leżące w niszach (w starożytnych figurach) po lewej i prawej stronie. [11]

[11] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[11]

[12] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[12]

Potem przejdź obok żółtych samochodów z lewej i przesłuchaj w znany Ci już sposób dyrektorka (interrogate director) - poda Ci adres pod który są wysyłane narkotyki z muzeum. Opuść budynek wyjściem, które widzisz na obrazku (locate exit) . [12]

Na zewnątrz będziesz świadkiem napadu na taksówkę. Ocal taryfiarza goniąc punka, który straszył go nożem. [13]

[13] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[13]

[14] - Rozdział Magdalena Cartel - Misja 4 Zuma Museum | Misje główne w True Crime - True Crime: New York City - poradnik do gry

[14]

Taryfiarz imieniem Freddie to klawy gość - z rozmowy z nim dowiesz się, że dzisiaj nie może jeździć swoją taksówką bo musi stawić się w sądzie (jego żona "nr 7" oskarża go, iż na tydzień przykuł ją do kaloryfera a on twierdzi, że ... tylko na dwa dni;-). Freddie poprosi Cię abyś zamiast niego pojeździł taksówką - możesz tą propozycję przyjąć albo odrzucić. Lepiej ją zaakceptuj bo musisz wiedzieć, że taksówkarz to trzeci z Twoich informatorów. [Chociaż nic złego nie powinno się stać jeśli się nie zgodzisz - po jakimś czasie Freddie i tak pojawi się na mapie jako Twój informator a tą misję jeszcze będziesz miał okazję rozegrać jako jedno z zadań wykonywanych dla niego.] Czekają Cię cztery kursy - podjeżdżaj po klientów (pick up fare) w miejscach, które wskazują zielone słupy światła na ulicach (a także kwadraty takiego samego koloru na mapie), zabieraj ich i rozwoź po mieście (drive fare to destination), wysadzając w podobnych lokacjach (zielone słupy światła na ulicach ale czerwone kwadraty na mapce). [14] Ścigasz się z uciekającym czasem ale jest go tak dużo, że spokojnie się wyrobisz. Po rozwiezieniu klientów zwróć Freddiemu taryfę (return cab) - wracaj nią pod muzeum (i na wszelki wypadek lepiej żeby jeszcze nadawała się do użytku ;-). W nagrodę dostaniesz 1500 dolców a pomarańczowy kwadrat z literą C (od ang. cabbie - taryfiarz), wskazujący miejsce gdzie znajdziesz Freddiego, niebawem pojawi się na mapie (najpóźniej po kilku misjach) - kwadrat ten może pokazywać się na mapce w różnych miejscach, w końcu Freddie to taksówkarz i jeździ po całym mieście.

Uwaga ! Zamiast misji polegającej na rozwożeniu po mieście klientów Freddie może poprosić Cię o coś innego, np. o wyeliminowanie jego wierzyciela (u którego taryfiarz ma długi), czy o uratowanie jednej z jego bab przetrzymywanej przez jakiegoś zbira w mieszkaniu - postępuj wówczas zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie (albo zajrzyj do rozdziału mojego poradnika traktującego o misjach dla Freddiego), a na pewno sobie poradzisz (zadania nie są trudne). Najczęściej jednak trafia się rozwożenie taksówką klientów ...