Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obiekty nadające się do zniszczenia w studiu filmowym Panessa | Sekrety - Studia Panessa Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz informacje o obiektach do niszczenia w studiu filmowym Panessa. Przedmioty nadające się do zniszczenia są jedną z odmian sekretów (znajdziek) w grze.

Przykładowe pudełko z niespodzianką do zniszczenia - używaj zawsze batarangu - Obiekty nadające się do zniszczenia w studiu filmowym Panessa | Sekrety - Studia Panessa - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Przykładowe pudełko z niespodzianką do zniszczenia - używaj zawsze batarangu

W studiu filmowym Panessa do zniszczenia jest w sumie piętnaście pudełek z niespodzianką pozostawionych przez Harley Quinn. Pozbycie się ich wszystkich doprowadzi do zaliczenia trzech nowych zagadek Riddlera (licznik rozwiązanych zagadek jest zwiększany co pięć zniszczonych obiektów).

Do niszczenia kolejnych odnajdywanych pudełek (mogą one leżeć na ziemi lub np. na biurku) wystarczy używać zwykłego batarangu. Pudełko eksploduje w momencie kontaktu z batarangiem.

Lepiej ukryte obiekty do zniszczenia

Pudełko jest za osłabioną ścianę - Obiekty nadające się do zniszczenia w studiu filmowym Panessa | Sekrety - Studia Panessa - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Pudełko jest za osłabioną ścianę

Pudełko numer 4 z dołączonej do tego rozdziału mapy znajduje się za osłabioną ścianą w głównym obszarze kulisów. Zbliż się do tego sekretu od północnej strony i zniszcz ścianę z wykorzystaniem wybuchowego żelu.

Korzystaj z otworów i szybów wentylacyjnych żeby docierać do bocznych pomieszczeń - Obiekty nadające się do zniszczenia w studiu filmowym Panessa | Sekrety - Studia Panessa - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Korzystaj z otworów i szybów wentylacyjnych żeby docierać do bocznych pomieszczeń

Pudełka numer 11, 12 i 13 znajdują się w bocznych pomieszczeniach sceny B. W celu docierania do nich musisz korzystać z otworów w ścianach lub z krótkich szybów wentylacyjnych.

Wejście do szybu - Obiekty nadające się do zniszczenia w studiu filmowym Panessa | Sekrety - Studia Panessa - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wejście do szybu

Pudełko numer 15 znajduje się w niewielkim pomieszczeniu sąsiadującym ze sceną C studia filmowego. Rozpocznij na południe od pokoju z sekretem i odszukaj szyb wentylacyjny, przez który musisz przejść.