Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Negatywne nawyki w Darkest Dungeon | Nawyki Darkest Dungeon poradnik, solucja

Negatywne

Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca pełną listę nawyków negatywnych, wraz z ich wpływem na postać.

Nazwa

Działanie

Ablutomania

Obsesja czystości. Skory do badania fontann.

Anemic

-10% do odporności na krwawienie.

Automatonophobia

-20% odporności na stres w walce z Człowiekiem

Bad Gambler

Większa szansa na utratę pieniędzy podczas hazardu.

Bloodthirsty

Zafascynowany ranami I torturami. Skory do badania curio związanych ze zwłokami.

Bulimic

-20% otrzymywanego leczenia podczas obozowania.

Calm

-15% obrażeń podczas pierwszej rundy.

Claustrophobia

Paniczny strach przed zamkniętymi przestrzeniami. 20% zwiększony stres podczas przemierzania korytarzy.

Clumsy

-5 do uników

Compulsive

Cierpi na niekontrolowany pociąg do wykonywania niektórych czynności. Skory do aktywowania każdego typu curio.

Curious

Obsesja na punkcie pozyskiwania wiedzy. Skory do aktywowania każdego typu Curio.

Dacnomania

Obsesja na punkcie zabijania. Skory do badania curio związanych ze zwłokami.

Dark Temptation

Skory do zgłębiania tajemnic ciemnych mocy (curio rodzaju Plugawy).

Demonomania

Wierzy że jest opętany przez demony. Skory do otwierania curio typu Plugawy.

Deviant Tastes

Zakaz wstępu do Zamtuza.

Dipsomania

Niepohamowana rządza alkoholu. Skory do badania kurio związanego z napitkami.

Diurnal

-2 do szybkości, gdy światło poniżej 25.

Egomania

Obsesja na punkcie wielbienia samego siebie.

Enlightened

W mieście może jedynie medytować by zmniejszyć stres.

Faithless

Nie będzie się modlił czy spędzał czasu w Sali Pokuty by zredukować stres.

Fear of Beast

-15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Bestiami.

Fear of Eldritch

-15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Nadrealnymi.

Fear of Mankind

-15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Człowiekiem.

Fear of Unholy

-15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Plugawymi.

Flagellant

Będzie jedynie spędzał czas Sali pokutnej by zredukować stres.

Flawed Release

-3% szansy na trafienie krytyczne zdolności dystansowych.

Fragile

-10% do maksymalnych punktów zdrowia

Gambler

W mieście będzie jedynie uprawiał hazard.

God Fearing

W mieście będzie jedynie się modłił.

Guilty Conscience

Bears the crushing guilt of deeds real and imagined. Prone to investigate

Hagiomania

Obsesja na punkcie świętości. Skory do badania curio związanego z czczeniem wiary.

Hemophilia

-20% odporności na krwawienie

Hieromania

Doświadcza wizji i zwidów na tle religijnym. Skory do badania curio związanego z czczeniem wiary.

Hylomania

Obsesja na punkcie rzeczy materialnych. Skory do badania curio związanego ze skarbami.

Kleptomaniac

Skory do kradzieży przedmiotów ze skrzyń.

Known Cheat

Nie możę uprawiać hazardu w mieście.

Lazy Eye

-5 do celności dla ataków dystansowych

Light Sensitive

-10% do obrażeń przy świetle powyżej 0.

Love Interest

W mieście skorzysta jedynie z Zamtuza, by zredukować stres.

Lygophobia

-20% odporności na stres, gdy światło spadnie poniżej 25.

Mercurial

-5% odporności na przypadłość.

Misses the Spot

-1% do szansy na trafienie krytyczne

Necromania

Zafascynowany zwłokami. Skory do badania curio związanych ze zwłokami.

Nervous

-10% odporności na stres

Nocturnal

-2 do szybkości, gdy światło powyżej 75

Off Guard

-4 do szybkości, -5 do uników podczas 1 tury.

Paranormania

Obsesja na punkcie zjawisk paranormalnych. Skory do badania curio związanego z Plugawymi.

Phengophobia

-20% odporności na stres, gdy światło powyżej 75

Plutomania

Maniak na punkcie pieniędzy. Skory do badania curio związanego ze skarbami.

Resolution

W mieście nigdy nie będzie pił.

Ruins Phobe

-20% do odporności na stres w ruinach.

Ruminator

-10% przywracania stresu.

Satanophobia

Podczas walki z potworami typu Plugawy -20% do odporności na stres.

Scattering

-5% obrażeń od ataków dystansowych.

Shocker

-10% odporności na ogłuszenie.

Sickly

-10% odporności na choroby.

Sitiomania

Obsesja na punkcie jedzenia.

Slowdraw

-4 do szybkości podczas pierwszej rundy.

Slow Reflexes

-1 do szybkości.

Soft

-5% do maksymalnych punktów zdrowia.

Stress Eater

+100% konsumowanego jedzenia przy stresie powyżej 50.

Thanatophobia

-20% odporności na stres, gdy zdrowie spadnie poniżej 50%.

Thin Blooded

-10% odporności na zarazę.

Tippler

W mieście będzie jedynie pił.

Tither

Zapłaci dodatkowe złoto za każdą czynność w Opactwie..

Torn Rotator

-5% obrażeń.

Tuckered Out

-10% obrażeń przy zdrowiu poniżej 50%.

Unquiet Mind

W mieście nigdy nie będzie medytował.

Warrens Phobe

-20% odporności na stres w Norojowisku.

Weak Grip

-3% szansy na trafienie krytyczne.

Weak Grip on Life

-10% odporności na Cios Śmierci.

Weald Phobe

-20% odporności na stress w kniei.

Winded

-1 szybkości gdy zdrowie poniżej 50%.

Witness

After seeing troubling behavior, will not take part in Prayer activity in town.

Zoophobia

-20% odporności na stres podczas walki z Bestiami.