Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 4 - powierzchnia, lokacje | 2 - Zew Malassy - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mapa 4: powierzchnia, lokacje

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - Mapa 4 - powierzchnia, lokacje | 2 - Zew Malassy - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

4 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

5 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

6 - posąg centaura (zapewnia bohaterowi premię +5 punktów ruchu oraz +10% obrażeń stworzeń strzelających w armii do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

7 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

8 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

11 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

12 - mroczny kurhan (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

13 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

14 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

15 - chór wiernych (zapewnia premię +5 do przywództwa i mocy magicznej na czas najbliższej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

16 - kapliczka rycerstwa (zapewnia premię +1 do punktów ruchu jednostek oraz +5 do morale do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

17 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

18 - miasto

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

X1, X2, X3 - zejścia do podziemi