Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyrwy Pustki | 2 - Ulotna nadzieja - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Wyrwy Pustki

Cel: znaleźć sposób na zamknięcie Wyrw, zamknąć 4 Wyrwy Pustki, pokonać Sandro

Nagroda: 36000 XP, +1 obrona

Po przekroczeniu wrót (M3, 5) spotkamy naszego starego znajomego - Sandro - Wyrwy Pustki | 2 - Ulotna nadzieja - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Po przekroczeniu wrót (M3, 5) spotkamy naszego starego znajomego - Sandro. Dowiemy się, że to on stoi za naszymi ostatnimi kłopotami zaś Wyrwy Pustki są jego dziełem. W tym miejscu mamy dwie możliwości. Możemy pokonać każdą kopię Sandra z osobna bądź też wykonać zadanie dodatkowe "Prawdziwe Kłamstwa", dzięki czemu zredukujemy liczbę koniecznych do rozegrania starć. Jeśli wybierzemy pierwszą opcję, będziemy musieli stawić czoła dużym armiom Wampirów i Liszy w kilku lokacjach (M3, 6). Druga opcja polega na pokonaniu trzech strażników bram - Cichych Obserwatorów (M3, 7) a następnie rozmowie z Prorokiem Otchłani (M3, 8). Proponuję wykonać zadanie dodatkowe, gdyż dostaniemy za nie dodatkowe 2 punkty przeznaczenia. W międzyczasie możemy również pokonać opętanych Bezimiennych powiązanych z misją "Upadli Bibliotekarze" znajdujących się w punktach (M3, 9).

Niezależnie od wybranej opcji prędzej czy później dotrzemy do właściwego Sandro (M3, 6) - Wyrwy Pustki | 2 - Ulotna nadzieja - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej opcji prędzej czy później dotrzemy do właściwego Sandro (M3, 6). Niestety uda mu się ponownie uciec przed naszą zemstą a my staniemy naprzeciw czempiona Mrocznych Elfów - Yrris (M3, 10). Jest to ostatnie starcie w misji, więc nie musimy oszczędzać naszych sił. Pokonanie Yrris zakończy zadanie główne "Wrota Biblioteki" a tym samym druga misję kampanii Nekropolii.