Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Przyczajona / Tancerka Czakramów

Przyczajona

Statystyki - Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  2. Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
  3. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Tancerka Czakramów

Statystyki - Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Wirująca śmierć: wystrzelony przez Tancerkę Czakramów pocisk leci torem parabolicznym raniąc zarówno sojuszników jak i wrogów. Czas do ponownego użycia: 1 tura.
  2. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  3. Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Przyczajone są pierwszymi dostępnymi dla nas jednostkami zasięgowymi. Zadają one dosyć duże obrażenia dodatkowo spowalniając cel za pomocą klątwy cienia, co pozwala utrzymywać go na dystans tym samym dając Przyczajonym dodatkowy czas na zadawanie obrażeń. W późniejszym etapie gry otrzymujemy dostęp do Tancerek Czarkamów, zdolnych ranić jednocześnie kilka jednostek wroga swoją wirującą śmiercią. Niestety atak ten może trafić również sojuszników, stąd poprawne wykorzystanie go wymaga doskonałego ustawienia oddziałów na polu walki. Największą wadą Przyczajonych oraz Tancerek Czarkamów jest ich bardzo mała pula punktów życia. Kilka celnych trafień pozbawi nas naszej głównej siły uderzeniowej.