Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator

Czychający w Cieniu

Statystyki - Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Postać eteryczna: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.
  2. Dręcząca wizja: Czychający w Cieniu zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.
  3. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Cichy Obserwator

Statystyki - Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Sondowanie umysłu: aż do końca walki wskazany oddział przeciwnika otrzymuje o 15% zwiększone obrażenia. Sondowanie umysłu może być aktywne jednocześnie tylko na jednym wrogim oddziale. Czas do ponownego użycia: 2 tury.
  2. Postać eteryczna: duchy posiadają 50% odporność na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania pierwszego ruchu.
  3. Dręcząca wizja: Cichy Obserwator zadaje wrogiemu oddziałowi w ataku dystansowym 20% systematycznych obrażeń (od Magii Ciemności). Czas trwania: 2 tury.
  4. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  5. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Jednostki te początkowo mogą się wydawać znacznie słabsze niż Przyczajone. Zadają wyraźnie mniejsze obrażenia i nie spowalniają celu. Mimo tego posiadają kilka zalet. Są one znacznie wytrzymalsze od Przyczajonych dzięki postaci eterycznej, oraz mogą bardzo łatwo zmieniać cel - trafiony w poprzednich turach oponent będzie nadal otrzymywał obrażenia od dręczącej wizji. Ulepszona wersja tej jednostki, Cichy Obserwator, może dodatkowo naznaczyć jeden oddział wroga sondowaniem umysłu, dzięki czemu będzie on otrzymywał o 15% zwiększone obrażenia do końca walki. Zdolność ta jest nieoceniona podczas starć z najsilniejszymi przeciwnikami.