Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 3 - podziemia, lokacje | 2 - Zew Malassy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Mapa 3: podziemia, lokacje

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe - Mapa 3 - podziemia, lokacje | 2 - Zew Malassy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

6 - mroczna grań (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

7 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

8 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - ołtarz rozproszenia magii (wojska bohatera zyskują "Niewrażliwość na Magię" na pierwsze 3 tury walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

11 - posterunek Mrocznych Elfów (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

12 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

13 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

14 - mroczna iglica (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

15 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

16 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

17 - martwe pole (wszystkie żyjące stworzenia przeciwnika zadają w najbliższej bitwie o 10% mniejsze obrażenia i mają 10% mniej punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

18 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

19 - fala chaosu (w następnej bitwie na polu bitwy pojawi się sterowany przez komputer Czerw Otchłani, pożre losowy oddział stworzeń przeciwnika i zacznie go trawić. Aby uwolnic pożarty oddział, przeciwnik będzie musiał zabić Czerwia. Heros może odwiedzić to miejsce tylko raz)

20 - rozlewiska lawy (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

21 - ołtarz zniszczenia (na początku bitwy na wszystkie stworzenia przeciwnika spadnie Burza Ognia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

22 - miasto

23 - fort

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

X1, X2, X3 - wyjścia na powierzchnię

P1, P2, P3 - portale dwukierunkowe