Heroes 6 Shades of Darkness: Przyczajona, Tancerka Czakramów
Aktualizacja:
Przyczajona / Tancerka Czakramów
Przyczajona

Statystyki:

Atrybuty:
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Tancerka Czakramów

Statystyki:

Atrybuty:
- Wirująca śmierć: wystrzelony przez Tancerkę Czakramów pocisk leci torem parabolicznym raniąc zarówno sojuszników jak i wrogów. Czas do ponownego użycia: 1 tura.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Klątwa cienia: trafiony przeciwnik traci 1 punkt ruchu. Czas trwania: 3 tury.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Przyczajone są pierwszymi dostępnymi dla nas jednostkami zasięgowymi. Zadają one dosyć duże obrażenia dodatkowo spowalniając cel za pomocą klątwy cienia, co pozwala utrzymywać go na dystans tym samym dając Przyczajonym dodatkowy czas na zadawanie obrażeń. W późniejszym etapie gry otrzymujemy dostęp do Tancerek Czarkamów, zdolnych ranić jednocześnie kilka jednostek wroga swoją wirującą śmiercią. Niestety atak ten może trafić również sojuszników, stąd poprawne wykorzystanie go wymaga doskonałego ustawienia oddziałów na polu walki. Największą wadą Przyczajonych oraz Tancerek Czarkamów jest ich bardzo mała pula punktów życia. Kilka celnych trafień pozbawi nas naszej głównej siły uderzeniowej.
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Heroes 6 Shades of Darkness: Jednostki Lochu
- Heroes 6 Shades of Darkness: Zabójca, Cień
- Heroes 6 Shades of Darkness: Przyczajona, Tancerka Czakramów
- Heroes 6 Shades of Darkness: Czychający w Cieniu, Cichy Obserwator
- Heroes 6 Shades of Darkness: Minotaur, Minotaur Strażnik
- Heroes 6 Shades of Darkness: Mantykora, Chimera
- Heroes 6 Shades of Darkness: Bezimienny, Bezimienny Władca Marionetek
- Heroes 6 Shades of Darkness: Smok Cienia, Czarny Smok
- Heroes 6 Shades of Darkness: Jednostki Lochu
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
