Heroes 6 Shades of Darkness: Zabójca, Cień

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zabójca / Cień

Zabójca

Statystyki - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Cienisty płaszcz: jeśli Zabójca nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Zabójca zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.
  2. Cios w plecy: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.
  3. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Cień

Statystyki - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Cienisty płaszcz: jeśli Cień nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Cień zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.
  2. Cios w plecy: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.
  3. Zatrute ostrza: trafiony przeciwnik otrzymuje co turę 1 punkt obrażeń (od Magii Ciemności) na każde stworzenie Cień oraz traci 5 punktów inicjatywy. Czas trwania: 3 tury.
  4. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  5. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Zarówno Zabójcy jak i Cienie mają w naszej armii dwa podstawowe zadania: dostać się niepostrzeżenie do najbardziej wrażliwych wrogich oddziałów a następnie wyeliminować je jednym szybkim uderzeniem. Cios w plecy w połączeniu z cienistym płaszczem (oraz zatrutymi ostrzami Cieni) pozwala na bardzo łatwe poruszanie się po polu walki i zadawanie olbrzymich obrażeń. Musimy jednak uważać, gdyż są to jednostki podstawowe i nie posiadają one zbyt dużo punktów życia. Po wykonaniu ataku najlepiej od razu rzucić na naszych asasynów Całun Malassy i przenieść ich w inny region pola walki. Duże zgrupowania Cieni bądź Zabójców potrafią bez problemu pokonać nawet największe stworzenia.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-06-08
22:12

vojak_2 Generał

vojak_2

a jaki poziom trudności?

Komentarz: vojak_2
2013-06-08
22:21

zanonimizowany23874 Legend

sredni

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-10
11:10

vojak_2 Generał

vojak_2

ok, dzięki.

Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.

Komentarz: vojak_2
2013-06-10
11:49

zanonimizowany23874 Legend

w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-15
19:56

zanonimizowany925637 Junior

Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
19:59

zanonimizowany925637 Junior

a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
20:21

zanonimizowany23874 Legend

na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke

Komentarz: zanonimizowany23874
2014-11-26
17:00

zanonimizowany1049702 Junior

Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa

Komentarz: zanonimizowany1049702

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl